討論兩把電鑽點揀



電池放在中間及後面,左面前手柄是否冇咁好揸手?
用左邊果把時要將手柄撥埋一邊,唔可以置中用,
但右邊果把冇呢個問題
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

垂直收藏
橫向才好發力

TOP

垂直收藏
橫向才好發力
ghost2377 發表於 2026-6-22 02:53


左邊要橫向用,右邊就橫向或垂直用都得
兩把都可垂直收藏

TOP

本帖最後由 Tom_jerry 於 2026-6-22 05:07 編輯

5401 十年前o既款仲有賣咩

喵2017年時買,到今日仲未壞

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

5401氣缸連電池重量集中喺前面,水平鑽窿時需額外發力保持平衡;
5401散熱開孔喺手柄上方,長期使用容易入灰;
5401由打鑿功能,5408則省略。但5408鑽窿時震動較低,鑽牆身會更精準;
5408機身更細,手柄設計更好揸手;
由於輕型油壓鑽焦耳不大,甚少會有人裝手柄使用,故對電池摭擋問題不大

TOP

5401氣缸連電池重量集中喺前面,水平鑽窿時需額外發力保持平衡;
5401散熱開孔喺手柄上方,長期使用容易入 ...
Bluth_Lai 發表於 2026-6-22 05:01



    仲有多左上螺絲功能5401係可以正反轉

TOP

5401 十年前o既款仲有賣咩

喵2017年時買,到今日仲未壞
Tom_jerry 發表於 2026-6-22 04:53



    在下之前用開WORX嘅WU380S同WU389,WU380S就算鑽窿前用鑿定位,都好難精準控制鑽窿。據聞WU384有減震,襯618試下換WU384+集塵器,唔使每次鑽窿清潔咁麻煩


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

在下之前用開WORX嘅WU380S同WU389,WU380S就算鑽窿前用鑿定位,都好難精準控制鑽窿。據聞WU384有減 ...
Bluth_Lai 發表於 2026-6-22 05:25



    係定左位5401都係震過貓王

TOP

個個都拆晒枝柄開工冇見人用過

準唔準某程度上係靠手勢練返嚟,唔好下下衝到最行會定啲

TOP

本帖最後由 ghost2377 於 2026-6-22 14:27 編輯
個個都拆晒枝柄開工冇見人用過

準唔準某程度上係靠手勢練返嚟,唔好下下衝到最行會定啲 ...
abyss 發表於 2026-6-22 13:55


拆柄有扭傷手風險
請自行評估
唔好見人咁自己就咁
Exp.很值錢的
你可以話人廢,保護自己才是王道,抄散傷左鬼可憐你

TOP