JIMillim 當前離線
進階會員
vtrchan 當前離線
TOP
Baggio3go 當前離線
中級會員
ghost2377 當前離線
Kin_2012 當前在線
我買咗格力3/4冷暖窗口機,大昌安裝師傅又係話火柴盒位左邊散熱唔夠150mm裝唔到,無提供任何可行方法,安 ... JIMillim 發表於 2026-6-22 01:22