懷疑底板漏直流電

部腦係asus z790 plus d4,i5 13400
火牛換過antec同seasonic,機箱係Fractal Design
用他錶直流檔位度顯示卡同lan,usb外殼對機箱有5V
但係機箱對機箱係0V
底板有問題?雖然部機已經用咗幾年
有冇辦法解決?

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-21 14:05 編輯

我唔識得維修。
但我問AI。
佢話你有兩個可能性。
1。拖板個接地係假腳。
根本冇接地
2。底板個銅柱安錯咗,
或者少咗。搞到掂到個機箱。

佢話你唔係漏電,而係浮地。

。。。。Ai講
你呢個情況,好大機會唔係主板底板「穿電/短路漏電」,而係「機箱浮地(冇真正接地)」引起的電位差

TOP

回覆 2# hkmand001


啱啱睇咗9粒螺絲用手扯唔到出嚟
有上實喺銅柱度
有冇其他可能?

TOP

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-21 16:33 編輯
回覆  hkmand001


啱啱睇咗9粒螺絲用手扯唔到出嚟
有上實喺銅柱度
有冇其他可能? ...
rage1997 發表於 2026-6-21 15:21


Ai咪就係話。如果唔關銅柱事。
就係你個拖板。可能係假接地。
根本就冇接地。

又或者唔關拖板事。
可能你個插蘇面板
本來安裝嗰陣係一個假接地。
條黃綠色無安上去

TOP

回覆 4# hkmand001


唔會,個牆身插座條線我自己拉,肯定有接地
拖板係施耐德,用測試器試過正常

TOP

本帖最後由 雲一0一 於 2026-6-21 19:11 編輯

接地不良,黑化機箱有烤漆,用歐姆檔對24pin GND測試

TOP

裸機 test

TOP

回覆 6# 雲一0一


點試?
甩咗電線,他錶黑線對機箱,紅線對底板24pin GND?

TOP

回覆  雲一0一


點試?
甩咗電線,他錶黑線對機箱,紅線對底板24pin GND?
rage1997 發表於 2026-6-21 19:36

斷電消除殘留電壓再測,usb外殼 / 24pin GND / 底板螺絲 / earth ground理應共地,測任何一點都一樣
表筆有冇接反? usb外殼對機箱有5V,即係機箱-5V?

TOP

回覆 9# 雲一0一


黑筆對機箱
紅筆對底板9粒螺絲,usb外殼,lan外殼
都係通電

TOP