Intel其實炒過龍。
但係本身佢就係一個好唔合理嘅估值。
我喺大陸度同一堆人研究過。
10A7A,呢個係純粹宣 ...
hkmand001 發表於 2026-6-21 17:59 
intel擺明政府訓身要救
間間科技公司都一定要搵下佢代工
多左晶元代工產業未來多左收入,又加上國策,咁股價咪升
牙膏期果陣已經係最佳入貨時機,今時今日要買科技股就唔會買佢
至於佢技術點樣根本唔重要,你只係需要知道有無限水喉射往佢
除非下任總統轉政策,唔係intel本土制造一定有價值係度
台積電技術一定係行內最頂
最新最強既晶片個個都係預左一定搵佢
intel最多都係接次一級既代工
至於咩14A>10A...
18A交左貨先再講啦,AMD都贏唔到仲講咩
當年由14nm+++到12代等左幾耐先換制程交到成績
佢托到今時今日AMD都燒緊CPU,intel都無能力抽水就知
反正台積電要搬美國,你叫政府捉一兩個台積電管理層過intel幫手管理下好過
唔係intel個山頭文化同工作態度,根本個個hea往做
樣樣唔多肉食又唔想做,SSD/5G晶片業務樣樣唔要
搞GPU但係AI潮完全交唔到成績...
CPU技術方面仲要全部行錯路
當初堅持一粒過,但係10nm都搞左咁耐
最後都係要學AMD玩膠水+3d cache
(intel想超越台積電,完全係發夢...) |