有啲踩單車好冇品尖做攝青鬼😡

本帖最後由 penay 於 2026-4-29 05:00 編輯

踩踩下車突然間有條友喺隔 超車聲都唔聲
條路闊 都冇所謂係條窄路嗰度都照超
試過好多次都係咁 如有損傷必追究賠償損失

片段 供 參考 遇著啲 發雞瘟 多得佢唔少

.

係入過黎屯門就知咩叫窄, 又多電雞, 唉都慣曬, 自己小心, 踩好自己條LINE, 有咩直接大聲X, 同一時間拉定BRAKE

TOP

有啲玻璃心, 聽到後面叫或者叮叮聲,會唔開心

TOP

本帖最後由 penay 於 2026-5-19 10:23 編輯

9唔撘8 理解力 低人 幾班
有啲人會打丁我咪收慢畀佢過囉

TOP

所以我一定開藍芽喇叭一來唔會唔聲唔聲攝到人二來可以提醒啲轉彎唔睇既盲炳有車到.

TOP