補木頭.......

本帖最後由 doggiestyle 於 2026-3-8 15:23 編輯

出門丟垃圾唔小心反鎖自己晌門外.....
可能 D 木太舊.....30年 ,完全唔需要任何力水
一野就比我撞爆左道木門.....把鎖
螺絲飛脫 ,連帶少量木屑扯走左

宜家有 D 可以補木頭既物料
我見人地連受力點都可以照補
一般門鎖既拉扯力頂唔頂得順呢

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

唔係防火門咩 咁易爆就換個隻門吧

TOP

唔係防火門咩  咁易爆就換個隻門吧
Tom_jerry 發表於 2026-3-8 15:34



防火者 ,唔防撞
宏咩苑果 D 可能都係輕輕一撞

TOP

樓主會唔會係呢位親戚



https://www.mirrormedia.mg/story/20170512ent011

TOP

樓主會唔會係呢位親戚
Bluth_Lai 發表於 2026-3-8 15:47



冇舉啞玲幾個月
D 肌肉消左架啦....
我問點補舊木者

我見一般木工會鋸走爛左果 "節"
再塞返個正方形既入去 ,之後再落釘...
如果我搵 D 膏黎補
我整得點衰應該都對後續冇咩影晌

TOP

冇舉啞玲幾個月
D 肌肉消左架啦....
我問點補舊木者

我見一般木工會鋸走爛左果 "節"
再塞返個 ...
doggiestyle 發表於 2026-3-8 08:35



    抱歉吹大咗,鋸走爛果節後,正常會用圓木榫+木工膠水做連接

TOP

抱歉吹大咗,鋸走爛果節後,正常會用圓木榫+木工膠水做連接
Bluth_Lai 發表於 2026-3-8 16:44



hum
我主要係問用呢 D 補效果會唔會好差

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

hum
我主要係問用呢 D 補效果會唔會好差
doggiestyle 發表於 2026-3-8 08:59



    其實木工膠水+木粉就能補木頭,而且唔知膏用乜成分(膠漿+?),所以一般冇人會用膏補。個人認為用膏補木頭裝飾成分多於耐用

TOP

其實木工膠水+木粉就能補木頭,而且唔知膏用乜成分(膠漿+?),所以一般冇人會用膏補。個人認為用 ...
Bluth_Lai 發表於 2026-3-8 17:12



我都見到類似既野
木粉 + 502 膠水

但唔知邊種受力好 D
所以想晌到問下

TOP

其實木工膠水+木粉就能補木頭,而且唔知膏用乜成分(膠漿+?),所以一般冇人會用膏補。個人認為用 ...
Bluth_Lai 發表於 2026-3-8 17:12



你唸下如果我整完
如果佢冇料到既
我又冇能力挖返佢出黎
只能請木工搞

TOP