doggiestyle 當前離線
進階會員
Tom_jerry 當前離線
TOP
唔係防火門咩 咁易爆就換個隻門吧 Tom_jerry 發表於 2026-3-8 15:34
Bluth_Lai 當前離線
死宅一名
中級會員
樓主會唔會係呢位親戚 Bluth_Lai 發表於 2026-3-8 15:47
冇舉啞玲幾個月 D 肌肉消左架啦.... 我問點補舊木者 我見一般木工會鋸走爛左果 "節" 再塞返個 ... doggiestyle 發表於 2026-3-8 08:35
抱歉吹大咗,鋸走爛果節後,正常會用圓木榫+木工膠水做連接 Bluth_Lai 發表於 2026-3-8 16:44
hum 我主要係問用呢 D 補效果會唔會好差 doggiestyle 發表於 2026-3-8 08:59
其實木工膠水+木粉就能補木頭,而且唔知膏用乜成分(膠漿+?),所以一般冇人會用膏補。個人認為用 ... Bluth_Lai 發表於 2026-3-8 17:12