[操作疑難] 坐廁 馬桶搖晃

本帖最後由 icehandle123 於 2026-1-4 14:34 編輯

請教下各位師兄🙏🏻
家中馬桶已用5年, 馬桶底玻璃膠已痴唔實
開大一坐低 有重量
可能地面不平 馬桶會輕微向前 下坐約1mm
起身又會彈返高1mm
請看圖片








最緊要係
以馬桶現時螺絲狀況 應該尚安全嗎?
上網做功課見有人/有啲師傅
話唔使打螺絲 只唧玻璃膠都夠穩陣
有人話一定要打螺絲先得
好似各有道理

打算DIY只剷玻璃膠再吱
屋企有支wet area
打新膠壓入馬捅底
再打多層圍邊 足夠捱多幾年嗎?

洗唔洗攝啲野落 馬桶底虛位 先打膠?
感謝各位🙏🏻🙏🏻

馬桶底唔洗打膠, 如果搖先要攝實, 玻璃膠痴唔實一係老化一係打膠前無清乾淨, 清乾淨兼風乾無水氣先打膠.

TOP

本帖最後由 icehandle123 於 2026-1-4 16:21 編輯
馬桶底唔洗打膠, 如果搖先要攝實, 玻璃膠痴唔實一係老化一係打膠前無清乾淨, 清乾淨兼風乾無水氣先打膠. ...
kwliu 發表於 2026-1-4 14:42

收到🙏🏻 應該搵咩攝好 有好多橡膠 但係條罅太窄攝唔入😅

TOP

本帖最後由 風捲 於 2026-1-4 18:39 編輯

DEL睇錯

TOP

本帖最後由 liyee 於 2026-1-4 19:30 編輯
請教下各位師兄🙏🏻
家中馬桶已用5年, 馬桶底玻璃膠已痴唔實
開大一坐低 有重量
可能地面不平 馬桶會輕微 ...
icehandle123 發表於 2026-1-4 14:24



   嗰條罅隙1mm定1cm?
電話卡0.64
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

嗰條罅隙1mm定1cm?
電話卡0.64
liyee 發表於 2026-1-4 19:27


掂呀師兄! 1mm 多啲啲
剷完膠搵咗好耐都冇野岩攝
電話卡剪半 疊埋塞落去fit 晒!
攝左2組 實實淨淨 搖唔旭
界埋張卡可以吱膠了
感謝🙏🏻

TOP

水箱底蝴蝶螺絲同介子係咪生秀?係咪應該在生秀到斷之前換咗佢?

TOP

尋晚冇聊睇咗條片,解釋螺絲點解可以唔落。13m53s 睇起
https://www.youtube.com/watch?v=xdgWvZkTPJk

TOP

水箱有無螺絲入牆?

TOP

本帖最後由 icehandle123 於 2026-1-6 21:59 編輯
水箱底蝴蝶螺絲同介子係咪生秀?係咪應該在生秀到斷之前換咗佢?
TH30 發表於 2026-1-5 08:51

係 嚴重生銹😅 應該係要換 但要甩條屎喉 風險高
希望懾野從新吱膠後 可以頂幾年

TOP