有冇 2.5G 用家分享下....

平時係用黎做 D 咩

以下係 1000M 用 2分鐘 DL 完一條 8GB 既片

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

冇用2.5G,但基本上頻寬比你都只係個maximum,好多時啲app都唔使用咁快。

TOP

你覺得滿意咪繼續用囉!
我就錢多,我下年就諗住2.5G 轉 5000 MB啦

TOP

你覺得滿意咪繼續用囉!
我就錢多,我下年就諗住2.5G 轉 5000 MB啦
javacomhk 發表於 2025-12-22 19:44



即係用途係消耗金錢
謝謝回答

TOP

平時係用黎做 D 咩

以下係 1000M 用 2分鐘 DL 完一條 8GB 既片
doggiestyle 發表於 2025-12-22 15:57

睇圖下載速度40-110MB, 如果由1000M轉去2.5G, 你覺得會不會快左?

TOP

回覆 3# javacomhk


上唔到10G?

TOP

wifi benefit ?

TOP

睇圖下載速度40-110MB, 如果由1000M轉去2.5G, 你覺得會不會快左?
cbsphoto 發表於 2025-12-22 20:03



所以好奇囉

TOP

本帖最後由 javacomhk 於 2025-12-22 13:36 編輯
回覆  javacomhk


上唔到10G?
pbodq 發表於 2025-12-22 12:05



    10G 要 upgrade 埋的 Router 同的 AP 衛星
比較煩。而且 5G 應該暫時upload 係主力都夠我的 Mac Studio 10G LAN 用。

TOP

10G 換下野都用到既, 25G 真係唔知點用

TOP