分享:成日開新卡嘅用家有遇過麻煩number嗎

話說細佬我一星期前開咗張100gb 年卡,一嚟就收到財仔用印尼文send 嘅追數sms
好奇之下 download whatsapp睇吓 原來個印印仲用緊我個number 好多kk園group
懷疑係借完錢走佬
呢家日日都有人打嚟追數
玩卡玩咗10年 第一次咁煩

呢家日日都有人打嚟追數
玩卡玩咗10年 第一次咁煩
42mbps 發表於 2025-12-18 08:50 PM


出得來行,預左,玩左10年先中算遲? 

TOP

本帖最後由 mxmxm 於 2025-12-18 21:43 編輯

我記得東張報導過類似情況, 攪到有警察上門搵事主, 好大鑊

其實市民可以點攪? 報警攞報案紙去台度要求退錢或轉號碼?

TOP

真係行衰運
睇咗東張西望幾個月前嘅苦主嘅不幸遭遇
師兄一定要去差館話畀警察知
「啱啱開呢張新儲值卡號碼,上手用家有好多追債短訊,為咗唔想騷擾我,我將會取消實名登記,我嚟係證明我不是這個欠債人。」

跟住走去 電訊公司分店再 講多一次,可唔可以當場取消實名登記,呢班人通常都話:你自己用 app 取消就得喇,跟住你問:可唔可以更換新 儲值卡

如果唔換就當 破財,你嘅目的只係想畀更多人知 我唔係呢個債仔

TOP

本帖最後由 javacomhk 於 2025-12-19 01:01 編輯

擺係 WiFi 蛋用咪得囉
或者 block 咗的電話號碼

TOP

回覆 4# Kinane


實名登記個名會比財仔拎黎追債用?
你係咪諗多左

TOP

只數據不用電話號咪無問題

TOP

出得來行,預左,玩左10年先中算遲? 
TH30 發表於 2025-12-18 13:30


應該算遲? 以前邊有咁多麻煩 依家電話登記咗咁多嘢 中招機會好大

TOP

我記得東張報導過類似情況, 攪到有警察上門搵事主, 好大鑊

其實市民可以點攪? 報警攞報案紙去台度要 ...
mxmxm 發表於 2025-12-18 13:41


問咗台 佢話冇得換 要我買過張

TOP

真係行衰運
睇咗東張西望幾個月前嘅苦主嘅不幸遭遇
師兄一定要去差館話畀警察知
「啱啱開呢張新儲值卡號碼 ...
Kinane 發表於 2025-12-18 23:55


咁大陣仗?咁班財仔都知借錢人個名唔係香港人。。。
我去報警應該會浪費警力。。。

TOP