Gang of Dragon : 馬東石

開頭一望, 以為又新人龍, 個班友咁得閒整咁多唔同款, 木村後又一名星版.......
又係 歌舞伎町......
馬東石 力量型, 拳拳到肉.....

唔知係 DEMO 定 實機, 靚左好多, 面相都好左.

再睇係 舊人中, 名越稔洋 既工作室, 去左 中國公司後.
可能大把錢, 新 ENGINE........

如龍班底

TOP

本帖最後由 鴨蛋妹 於 2025-12-12 13:59 編輯

但係渣槍既......唔係好人龍 FEEL.....
唔係似 訓緊狗 個種 ?



但係玩個時, 人物 D 時好淡, 好似 KEY 上去咁, 質素 同 DEMO 片, 下降晒, 之前仲話傳解晒個 PROJECT, 唔夠錢埋尾
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

臉模做得幾好喎

TOP

但係玩個時, 人物 D 時好淡, 好似 KEY 上去咁, 質素 同 DEMO 片, 下降晒, 之前仲話傳解晒個 PROJECT, 唔夠錢埋尾
鴨蛋妹 發表於 2025-12-12 13:55


咁心急做咩, 比啲時間人啦

TOP

咁心急做咩, 比啲時間人啦
jacktsui 發表於 2025-12-12 14:49



    仲比 ?
你有冇睇 STEAM 個 STATUS, 係 "即將推出"
雖然未有價錢, 就寫得呢個, 即係 2026 有啦. 可以前半年
FORZA 6 講 2026年出, 都未敢寫 即將推出 呀......

TOP

歌舞伎町真係玩到厭...

TOP

本帖最後由 jacktsui 於 2025-12-15 13:58 編輯

日本製作人
搵中資公司
用韓國人做主角
打入歌舞伎

睇落好複雜, 其實因果好簡單

TOP

大鑊了.. 痴埋去 網易, 而家人地 切資 了
隻野會唔會爛產 ?

佢地係咁關晒 D 合作工作室, 之前櫻花又一單.
係咪真係冇水, 定拎晒技術就走 ?

但又唔怪得人喎. 而家仲要 4400萬美金先話開發完.
成三億幾港紙 ?

包乞食9都係 4000 ~ 6000萬美金...........

佢仲要預今年出, 即係唔係剛剛先制, 做左一大半啦. 咁乘2或3倍, 咪成8億~10億 ?
GTA6 級數 ?

邊個金主肯幫佢 ? 定去眾X ?

TOP

大鑊了.. 痴埋去 網易, 而家人地 切資 了
隻野會唔會爛產 ?

佢地係咁關晒 D 合作工作室, 之前櫻花又一單. ...
鴨蛋妹 發表於 2026-3-8 22:39


我覺得係 太早GAME AWARD果度宣傳,  通左天 ,
呀爺知道左就落order唔比再泵水

TOP