Apple係咪成日想食埋專業設備市場?

記得pro display xdr賣好貴果陣,d人話唔值,但係對比同樣質素專業mon算平

Iphone 17pro max d 人話貴,睇影視具風,話佢已經取代到攝錄機

via HKEPC Reader for Android

佢叫得 Pro 梗係要專業同貴同耐用啦!
你估小米的野咩乜都學人 叫 Pro 叫 Ultra

TOP

回覆 2# javacomhk


    小米嗰啲係指部機嘅價位,非內涵

TOP

其實廿幾三十年前mac係只有專業市場、正常用家係買唔起的、我記得小弟第一份工用那部IIfx、當年老板提過好似要十幾萬、仲要上會先買、依家好平啦。

TOP

本帖最後由 klmok 於 2025-11-26 19:31 編輯

回覆 4# manman132003


    Macintosh IIfx 係1990年 Macintosh II系列裏頂級,行68030 40MHz Clock加上 68882 FPU當然貴到飛起,當年普通PC只行16MHz Clock。我1990年公司都只係用Macintosh LC, 68020 16 MHz Clock 不過都要萬幾蚊

TOP

手機拍片(不論後製)手機mon睇就得,用大mon睇已經唔得,同相機拍片都幾大分別,睇用途。

TOP

我從來冇見過專業攝錄機冇得插SD card 同3.5mm earphone

TOP

我從來冇見過專業攝錄機冇得插SD card 同3.5mm earphone
mesodo1 發表於 2025-12-1 03:03



    佢而家咪俾你插 SSD 羅, 進步左架啦

TOP

回覆 8# 鴨蛋妹

不過我就無見過有camman帶住個SSD出街

TOP

留名等睇人地影結婚相個攝影師用iphone,睇下有咩感想

TOP