rx78_nt-1 當前離線
進階會員
ckyuen2 當前離線
ck testing
TOP
doggiestyle 當前離線
wunit 當前離線
見拼夕夕廿蚊有條 可唔可以放入USB盒拎來當 16GUSB用? 另外又可唔可以買個 pcie 一次過用幾支16G用來raid ... rx78_nt-1 發表於 2025-10-24 18:38
fakeman 當前離線
特級會員
可以但無太大好處 除非你吓吓抄大量細碎files 入盒的話usb係樽頸 要實用的話不如買支雜牌120-256gb 不過作 ... ckyuen2 發表於 2025-10-24 18:42
computer1975 當前離線
話說咁啱見淘仔二手拆機9.9羊。。。 ckyuen2 發表於 2025-10-26 16:57