USB 充電站開始供電不足, 唔知有冇得救

多年前在HKEPC團購番黎, 十分滿意, 凹槽放手機十分穩固, 放ipad就爭D, 易跌.



但近月開始第1個USB port(最前果個)開始冇反應, 插線入手機或平板冇電到. 前幾日開始第2個USB port有電到, 但充極個battery level升得極慢或甚至倒跌.

唔知咩問題, 或有冇得維修?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

回覆 1# soccerism

識就拆開睇下有無電容乾塘, 唔識就睇下有無朋友識有交情.
出街整唔知人地受唔受理同唔會平.

TOP

本帖最後由 Bluth_Lai 於 2025-9-24 11:44 編輯

樓主個充電站估計都用咗9年,仲係放過佢換過個吧



https://www.hktvmall.com/hktv/zh ... H0623006_S_785-2039

?v=1756804568

https://www.unitek-hk.com/produc ... rt-charging-station

TOP

樓主個充電站估計都用咗9年,仲係放過佢換過個吧





?v=1756804568
Bluth_Lai 發表於 2025-9-24 11:33


呢隻我都睇過, 但顏值有D距離, 兼且Gelid 果隻, 放手機上去個角度及深淺度都好適中, 槽底有軟墊, 容易存取之餘又有十分充足的安全感.

如果維修唔到我估我都會保留佢用黎放手機.

TOP

第2個port 已經衰到冇埋電到, 連叉都叉唔到.
尋晚試下再拆開佢, 睇下係咪bad contact(估佢唔係, 因為習慣條線長插住個port, 好少拔出黎)
試下萬用錶, 他下個port 1同2既VCC及GND, 完全冇讀數. 再他埋正常既port 3, 4. 都係冇讀數. 我估應該係諗錯方向, 要試唔係咁樣試.

應該點試可以試到個port有冇電到?

TOP

第2個port 已經衰到冇埋電到, 連叉都叉唔到.
尋晚試下再拆開佢, 睇下係咪bad contact(估佢唔係, 因為習慣條 ...
soccerism 發表於 2025-9-25 19:36

DC電壓檔,紅筆對VCC,黑筆對GND唔應該冇電壓
圖都冇張好難討論

TOP

回覆 6# 雲一0一


    佢係 "DIY搵維修", 唔係 "自己DIY維修"

TOP