電腦展單買MON有點事件

事主好似有理有據無講包0點當包0點係咩玩法? 話以前都包0, 但廿幾年前都無咁玩過, 以前包0點係會寫明(會貴D), 無寫就跟廠

1. 3點5點一直都有 部分型號廠會寫明包0 有啲個別鋪會自己包或者會比你開箱check
2. 嗰間嘢不嬲都態度差所以唔建議嗰到買 公關災難都唔係第一次
3. 現場講明冇得試 事主現場影相都影到 所以買MON一定落SSP睇實物同問清楚有冇得check/包0 年年水魚節都有人中伏
4. 嗰間嘢賣之前冇check清楚啲貨
5. 法例上亦都冇咩可以保障到消費者所以到時無論代理定邊個都會推嚟推去

大家都有錯 唔係單純淨係識檢討人哋放上網

TOP

講真, 是旦啦.......折騰來曬時間

TOP

好耐以前就零點既~係唔知幾時開始變左3點係"業界標準" 姐,
不過白紙黑字,仲有咩好嘈?

TOP

好耐以前就零點既~係唔知幾時開始變左3點係"業界標準" 姐,
不過白紙黑字,仲有咩好嘈?  ...
jacktsui 發表於 2025-8-27 15:26



    間間都轉哂3光5死好耐啦

TOP

回覆 5# 20030311

我既經驗係分 "未有OD-OLED MON 之前" 同 "OD-OLED MON 之後"
"未有OD-OLED MON 之前"
大部分SALES都肯包零先點零死點
仲要係CHECK完先俾錢
咁係SALES自己私下決定 定係 公司政策
我就無問

"有OD-OLED MON 之後"
我淨係買過一次MON 就係OD-OLED MON
試既時候SALES講有光點死點要直接搵代理
唔知其他非OD-OLED MON有冇其他做法

我諗而家OD-OLED MON D條件咁辣都係因為PANEL淨係得三星生產
三星話咩就咩

TOP

落場買,就問包幾多同要開得箱chk
乜都唔包又唔係平,落場買玩自己咩

近幾年買既mon
32,27" 4k 27"2k 港行都無事,都無落場,網上特價時買直送
最近一年買既 24"2k 27"4k 各2隻,都係 jd,不過有1隻係有一點死點
但平,我接受 (不過同期幾隻牌子用呢塊panel 都有評有點,我都預左)

TOP

好耐以前就零點既~係唔知幾時開始變左3點係"業界標準" 姐,
不過白紙黑字,仲有咩好嘈?  ...
jacktsui 發表於 2025-8-27 15:26



    廿幾年前廠已經要幾點先可以換, 0點是店舖自己做賣點, 淘寶京東都係不包0點, 剛剛京東仲想攞彩話有問題包換, 俾人一問包0點? 立即縮頭話跟廠條款

TOP

回覆  20030311

我既經驗係分 "未有OD-OLED MON 之前" 同 "OD-OLED MON 之後"
"未有OD-OLED MON 之前"
...
cwc0110 發表於 2025-8-27 16:18


三星官網寫多過3點先換

TOP

等我分享近嚟喺腦場買mon經歷,要先畀錢然後再試mon但只限睇色條,無獨立淨色畫面其實睇色條好難睇得出有無光死點,好彩個mon 無事

TOP