點解鏡頭要凸出黎,唔可以加厚手機,變平面

我覺得電池厚D都唔錯

樓主係主流來講既另类品味,呢部岩你.




via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

其實係咪應該調返轉咁諗?   把鏡頭縮返入去   唔係加厚個機身?

TOP

有乜好討論

TOP

我覺得電池厚D都唔錯
mingming123 發表於 2025-8-27 07:22


大把厚身機岩你口味

TOP

諗起以前 Nokia D 機, 外置電池, 有厚有薄...
全部都買晒... 我老了...

TOP

Pixel 9a 鏡頭都算平,而且都有5000電

TOP

而家影像感應器越做越大,又部部都要高倍鏡頭,以前單鏡頭個時真係差唔多齊平

TOP

点解鏡頭唔可以凹落去?

TOP

我覺得電池厚D都唔錯
mingming123 發表於 2025-8-27 07:22 AM


加個厚套(鄧)返平個背

TOP