本帖最後由 yuet_wah 於 2025-8-15 14:03 編輯
我也是用大陸airpod. 以前以為大陸野, latency 好勁.
點知上網細心研究左中科, 悅虎, 慧聯之後, 最後買左隻慧聯A12pro 返來.
用來玩switch 玩zelda 都覺得好OK. 另一隻悅虎買比娘親用都係無投訴.
(係我果個我慧聯充電盒好似怪怪地, 好快走灑D 電咁, 而且電量顯示好似唔係好準咁.....但兩粒耳機so far 都可以一次玩 around 4個小時 zelda).
下次我都係改買悅虎...
唔係話唔想用正版, 不過正版用到失望囉...
以前買第二代airpod正版比娘親用, 用到右耳充唔到電, 花左400蚊返大陸成組換了電, 但換完電, 結果又係好快打柴. 真心後悔.
呢個價都夠買一個新悅虎...... 而且仲要再新型號的airpod 係想換電都無得你換.
而且大陸野, 跌左偷左唔見左都唔心痛. 正版又要買個保護盒去保護個充電盒, 又怕花 , 用呢D大陸野真係無腦用是鬼但粗用.
回3樓師兄, 呢D大陸耳機呢, 真係好鬼平.
我上網做research 時, 大致都係話「唔滿意就返去退」,「因為出新款, 但之前果隻仲未壞, 所以買過隻」.
我果隻玩zelda 的係高仿 airpod 4 anc 外型.
但仲有一個麻煩的係, 好多時update firmware呢, 必須要用andorid 做.
我之前比娘親用的悅虎1562ae, 在早幾個月幫娘親買 16e, 新iphone連接唔到個悅虎, 最後要找朋友用安卓機update 成最新 firmware, 然後就一切正常. |