烏烏豆 當前離線
初級會員
慳電第二「戒」:唔好校風力到最低 好多人誤以為校低冷氣風力係慳電,其實唔啱㗎。因為調校冷氣嘅風力到最細嘅話,通過冷氣機全熱交換器嘅空氣量會減少,變相加重壓縮機嘅製冷負擔。所以,較慳電嘅做法應該係將冷氣機校喺最高風速檔,咁做除咗慳電,仲可以有助屋企嘅溫度同濕度去返一個理想嘅狀態㗎。
kwliu 當前離線
進階會員
TOP
madebyp90 當前離線
回覆 烏烏豆 只要凍coil同室溫有明顯溫差就有用, 風機所用嘅電對壓縮機係九牛一毛, 不過會減低抽濕功能. ... kwliu 發表於 2025-7-30 17:07
kanduki 當前在線
中電係講 set 大風 btu/耗電量最有效率 你開細風,長用只會更加食電 ... madebyp90 發表於 2025-7-30 17:13
doggiestyle 當前在線
TH30 當前離線
raylee 當前離線
ckyuen2 當前離線
ck testing
KEWPIE 當前離線
特級會員