冷氣機校最高風速更慳電

慳電第二「戒」:唔好校風力到最低

好多人誤以為校低冷氣風力係慳電,其實唔啱㗎。因為調校冷氣嘅風力到最細嘅話,通過冷氣機全熱交換器嘅空氣量會減少,變相加重壓縮機嘅製冷負擔。所以,較慳電嘅做法應該係將冷氣機校喺最高風速檔,咁做除咗慳電,仲可以有助屋企嘅溫度同濕度去返一個理想嘅狀態㗎。


慳電小貼士 - 慳住電都可以涼浸浸 開冷氣要3「戒」

中電話冷氣校高風速會更慳電,係咪窗口分體都一樣?如果用低風速檔位已經幾大風,再加快風速其實有無分別?

回覆 1# 烏烏豆

只要凍coil同室溫有明顯溫差就有用, 風機所用嘅電對壓縮機係九牛一毛, 不過會減低抽濕功能.

TOP

回覆  烏烏豆

只要凍coil同室溫有明顯溫差就有用, 風機所用嘅電對壓縮機係九牛一毛, 不過會減低抽濕功能. ...
kwliu 發表於 2025-7-30 17:07



    中電係講
set 大風 btu/耗電量最有效率
你開細風,長用只會更加食電

TOP

日本嘅建議係
無必要而校低多一兩度會食電唔少
通常分體機都有自動風量
當房間溫度到達設定就會減少風量降低噪音

TOP

中電係講
set 大風 btu/耗電量最有效率
你開細風,長用只會更加食電 ...
madebyp90 發表於 2025-7-30 17:13


我幾時話開細風?

TOP

冷氣機係 "搬運熱量"
除非把風扇本身食電
如果唔係風量越大就越好

果 D 定頻機行 AC扇 ,大風細風都係咁多電
變頻機就唔知

TOP

我較弱風唔係想慳電,係想靜

TOP

我較low cool 係想出風凍啲

TOP

有啲機大風真係太嘈

TOP

另外加開一把風扇都可以慳電

TOP