man.pong 當前離線
中級會員
留白兄 當前離線
進階會員
TOP
下山豹 當前離線
講煩 sun mobile仲煩 一日打2,3次黎都得 解決方法係打返去cs叫佢unsub唔再打黎 通常簽約時會有option比你剔 ... 留白兄 發表於 2025-7-23 19:09
Aÿ 當前離線
Rockmax 當前離線
初級會員
香蜜 當前在線
鳳凰花開兩季
FT907 當前離線
今期消委會講電訊服務銷售手法投訴 我堅係個個星期至少收到1、2個打嚟sell我新plan 但係我真係無需要係咁u ... man.pong 發表於 2025-7-23 18:04
刀劍66 當前離線
CSL/HKT都係咁煩,經常仲有大把時間(最少一年或半年)已經定期係咁打來講到你好快到期咁叫你續約,但當你叫 ... Rockmax 發表於 2025-7-24 08:28
peter_chan 當前在線
dizzy86 當前離線