[記憶體] Mxxron 正式通知XX客戶 今日起 RAM / SSD 徵收「關稅附加費」

本帖最後由 kcyipgar 於 2025-4-10 09:41 編輯

文: 編輯部 / 新聞中心
文章索引: IT快訊

【關稅 💢】外媒報導,Mxxron 公司昨日通知XX客戶,從今日起對其存儲模組產品,包括 RAM 及 SSD,徵收「關稅附加費」,以應對XX特XX政府額外關稅所帶來的成本壓力。

根據路透社的報道,由於XX政府新一輪的關稅政策僅豁免了半導體晶片,但未對記憶體及存儲模組成品進行豁免,大幅推高了 Mxxron 的產品成本。為此,美光決定實施「關稅附加費」政策,將因關稅引發的成本差額直接轉嫁,涵蓋的產品範圍包括嵌入式市場、PC 個人電腦以及資料中心伺服器等所有產品線。

由於大部分存儲模組大廠的生產基地位於中國及東亞地區,而XX政府對整個東亞地區的產品均加徵關稅,預料各大廠商亦將採取相同策略,要求XX客戶直接承擔關稅

https://www.hkepc.com/23421/Micron_%E6%AD%A3%E5%BC%8F%E9%80%9A%E7%9F%A5%E7%BE%8E%E5%9C%8B%E5%AE%A2%E6%88%B6_%E4%BB%8A%E6%97%A5%E8%B5%B7_RAM__SSD_%E5%BE%B5%E6%94%B6%E9%97%9C%E7%A8%85%E9%99%84%E5%8A%A0%E8%B2%BB

本帖最後由 kcyipgar 於 2025-4-10 09:43 編輯

電腦產品將會大幅加價
火燒連環船

TOP

make america great again !

TOP

掉轉諗, 多數產品都係東南亞造, 因為加關稅去唔到X國, 自然要向東南亞同R洲銷售, 到時要錢唔要貨減價就真

TOP

我用中國長江的,唔好意思

TOP

用緊
1 x SN850x 2TB
1 x mx 500 2TB
2 x 500 gb RAID 0

上星啱啱換左底板+RAM
燒唔到我

TOP

用緊
1 x SN850x 2TB
1 x mx 500 2TB
2 x 500 gb RAID 0

上星啱啱換左底板+RAM
燒唔到我 ...
kennyleunghk 發表於 2025-4-10 10:53



    ssd太耐用
我連以前120gb都未死
有成6個120gb 留著

TOP

ssd太耐用
我連以前120gb都未死
有成6個120gb 留著
hkmand001 發表於 2025-4-10 10:56



    SATA 嘅話, RAID 左佢

TOP

賣唔出就會庫存堆積
庫存堆積就會減價

TOP

老美SSD RAM一向最平,唔係點會大把人去美馬買RAM買NVME,加完咪大家差不多

TOP