如果停電, 煤氣爐係咪都冇熱水?

如題
謝謝

煤氣好似用電池的wo

TOP

冇電爐都著唔到,自然冇熱水。


   ≡ 從 大 自 然 中 找 答 案 ≡

TOP

煤氣熱水爐有用電池,有用220V的

我阿媽部爐就係用大電打, 我屋企部恆溫爐就要用220V

TOP

唔使估, 你可以DIY關電掣, 之後試下咪知囉.

利申: 我家煤氣爐, 唔使用220V

TOP

如果大廈停電,應該水泵都無電,除非你住低層而又係direct feed.

TOP

用UPS 接電打火

TOP

如果大廈停電,應該水泵都無電,除非你住低層而又係direct feed.
EW 發表於 2025-4-7 13:24



    天台有水箱的﹐所以唔會停電即無水的。

只不過﹐你敢唔敢去挑戰。
最多咪成身泡無水沖

TOP

冇電爐都著唔到,自然冇熱水。


   ≡ 從 大 自 然 中 找 答 案 ≡
COD 發表於 2025-4-7 11:04



    以前舊式係無電的﹐有隻窗仔睇到入面的火﹐無電池亦無電線取電。

先撻爐﹐令到有一個好少的火種燃燒﹐之後就standby。
這個火種﹐同打火機差不多。
連撻火的原理﹐都係同打火機一樣。

當有水流過(有熱水需求)﹐就會放出煤氣去後面的 "火爐" ﹐有一定的煤氣+火種﹐自然會著火煲水。

成個爐﹐全部都係機械式運作。


之後時代進步﹐開始有電子點火+電路版運作。
先用電池﹐後來改用220V。
前者﹐要定期換電池﹐大廈停電都用到。後者大廈停電就用完全唔到。

TOP

回復 9 #peter_chan

多謝解答!雖然知道屋企用恆溫式要有電先着.

via HKEPC

TOP