jakesinn 當前離線
中級會員
hkmand001 當前離線
進階會員
TOP
COD 當前離線
wyhui5124 當前在線
1個閒人 當前在線
EW 當前離線
kenken33 當前離線
peter_chan 當前在線
如果大廈停電,應該水泵都無電,除非你住低層而又係direct feed. EW 發表於 2025-4-7 13:24
冇電爐都著唔到,自然冇熱水。 ≡ 從 大 自 然 中 找 答 案 ≡ COD 發表於 2025-4-7 11:04
aib 當前在線