[操作疑難] HKBN 使用MA5671A貓棒代替HG8040H5光貓,只差最後一步成功

要入嘅資料都入晒,O5 state, 但總係拎唔到IP, 已經冇思路了

識嘅師兄,麻煩幫幫手
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

HKBN 是認機的,你沒辦法換其它機用

TOP

要入嘅資料都入晒,O5 state, 但總係拎唔到IP, 已經冇思路了

識嘅師兄,麻煩幫幫手
...
KamHung 發表於 2024-12-22 00:05

後台去睇吓clan debug vlan message
填埋vlan 號碼就可以正常換到光棒上網

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 KamHung 於 2024-12-23 10:20 編輯
後台去睇吓clan debug vlan message
填埋vlan 號碼就可以正常換到光棒上網

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5 ...
HKEPC852 發表於 2024-12-22 11:25


這個已經填進了,VLAN=300但是也不行呢

Interface 只有TX發咗幾個包; RX完全冇流量

TOP

情況同呢位師兄好相似,睇個款都應該唔得要放棄了

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=12&tid=2676736

TOP

本帖最後由 KamHung 於 2024-12-26 13:55 編輯

換了ODI,賣家已經幫我設定好,即插即用成功了

呢度一定要設定手動先得,真奇怪。可能因為咁華為同Nokia唔得。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

換了ODI,賣家已經幫我設定好,即插即用成功了

呢度一定要設定手動先得,真奇怪。可能因為咁華為 ...
KamHung 發表於 2024-12-26 01:49 PM

想問:
(1)轉咗用貓棒後速度有冇提升?
(2)可否PM我賣家資料?我都用緊HKBN想轉用貓棒。

唔該晒師兄

TOP

發熱勁唔勁

TOP

換了ODI,賣家已經幫我設定好,即插即用成功了

呢度一定要設定手動先得,真奇怪。可能因為咁華為 ...
KamHung 發表於 2024-12-26 05:49



    TB links please, thx!

TOP

樓主, 點解唔用原裝猫棒?

TOP