華為mate70敢賣5499起真牛逼 很乏善可陳 還不如買Nova11se

全系側邊指紋 標配和pro版本全系12g內存 反正買華為手機都是商務人士不用打遊戲
外觀設計上和榮耀倒反天罡;
機身結構,物理緯度的寬度、厚度、邊框窄度的控制上,和其他安卓比一點優勢都沒有;
性能,不說了;
功能,手機都玩不出什么花了。
華子好像也意識到了這一點,現在就是拼命搞什么非凡法師系列攫取高利潤,能賺一點是一點。
結論:銷量上,預計不會特別爆了。

華為mate70挺差勁

傳感器又是老演員ov50,底沒越級,加了個色彩鏡頭。處理器也沒大提升。next也不上扭扭捏捏搞個用戶自己選擇。也不是全系3d,砍了個短焦指紋。屏幕邊框停航母。啥也沒給,分級倒是學蘋果搞的越來越熟練,基礎版估計又給殘血處理器,pro給滿級處理器,影像算法、內存對比pro+又有閹割。真是沒蘋果實力學起分級閹割倒是學的溜的飛起。發下自己用機吧,以免覺得我是友商飯圈。

基本版係用舊款Kirin 9010,得進階版用新U,基本版仲夠膽死賣$5499

via HKEPC Reader for Android

TOP

華為係咁架啦

TOP

愛國係無價架

TOP

基本版係用舊款Kirin 9010,得進階版用新U,基本版仲夠膽死賣$5499

via HKEPC Reader for Android ...
m92fshing 發表於 2024-11-27 16:39


係, D人話不如買PURA 70 PRO+, 平2百, 長焦仲好
洗乜買乞丐版MATE 70

TOP

國產手機/平版好多都係換個android version就當新機賣
呢次成個換咗純血鴻蒙喎
原價買個windows都千幾蚊啦

同埋人哋都係開公數買
理鬼人哋

TOP

鍾意華記既人點解唔買honor, 要走去買舊u
爰国都要用少少腦

TOP

鍾意華記既人點解唔買honor, 要走去買舊u
爰国都要用少少腦
jacktsui 發表於 2024-12-2 09:44

最攪笑 見過有班愛國人買左華為  問點樣翻牆

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 1個閒人 於 2024-12-2 07:02 編輯

會唔會係反華為人仕, 扮買左華為, 然後問點樣翻墻, 等圍壚人士笑呢?
我在時事版, 見反中人士[反串]愛國角色, 見得太多

TOP

DOWNLOAD有4000M咁恐怖
083707gbhwb2kx5w6bj0x9.jpg

TOP