C_Law 當前離線
進階會員
O人 當前離線
Banned
TOP
Offer 當前離線
Moderator
有人用過這款鉗嗎?用得過嗎? 我用開杜邦插同 KF2510,以往都係用個尖嘴鉗慢慢夾。 我見這款鉗話可以插 ... C_Law 發表於 2024-11-10 16:22
jwong852 當前離線
lyjhf2006 當前離線
hon829 當前離線
淼林焱 當前離線
請問樓主呢款鉗已經可以夾到駁線嗎?定係要換夾頭呢? 淼林焱 發表於 2024/11/10 19:07