[開箱] (30#開箱)冷壓鉗

本帖最後由 C_Law 於 2024-11-18 19:44 編輯

有人用過這款鉗嗎?用得過嗎?


我用開杜邦插同 KF2510,以往都係用個尖嘴鉗慢慢夾。

我見這款鉗話可以插個鉗口,換其他款的鉗口去夾其他線。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有人用過這款鉗嗎?用得過嗎?


我用開杜邦插同 KF2510,以往都係用個尖嘴鉗慢慢夾。

我見這款鉗話可以插 ...
C_Law 發表於 2024-11-10 16:22


線切割的夾口會夾得靚D

TOP

夾得靚過尖嘴鉗好多。

via HKEPC Reader for Android

TOP

可以買可更換夾頭那款

TOP

本帖最後由 hon829 於 2024-11-10 18:00 編輯
有人用過這款鉗嗎?用得過嗎?


我用開杜邦插同 KF2510,以往都係用個尖嘴鉗慢慢夾。

我見這款鉗話可以插 ...
C_Law 發表於 2024-11-10 16:22



效果一定好過用尖咀鉗操作多多聲
尖咀鉗只做倒扁平疊摺式壓線;但此類鉗係一次性成形, 打形弧形回掘壓線頭, 相對夾得扎實很多

都係幾草嘢!可能乾桿節仲有平

TOP

請問樓主呢款鉗已經可以夾到駁線嗎?定係要換夾頭呢?

TOP

請問樓主呢款鉗已經可以夾到駁線嗎?定係要換夾頭呢?
淼林焱 發表於 2024/11/10 19:07


其實我未用過,我都不清楚。
我目標係夾杜邦端子及 KF2510,所以揀 58B。

逃佬有鉗身+其他鉗口的組口賣。你搵「SN系列鉗口」,好易搵到每種鉗口對應的端子款的相。再睇下有無鉗身+你想要的鉗口組合。分開買齋鉗身再另外買鉗口都得,不過貴小小。

TOP

Thanks all~~~~

一於 Go go go!

話一定要用,又不算係,用尖嘴鉗慢慢夾都得。但有又方便。以前一直心思思買不買好,但一想到買「一舊鐵」的運費就………。不過現在有滿 99 包郵,又買開其他東西但未夠 99,正好買埋把鉗填夠條數。

TOP


直接買類似呢D ,咩都可以換
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP