又一驚世文!蘇嬸真很恐怖!!養號師兄請小心!!!

可能小弟經驗尚淺,請大家幫我睇下我儲值卡的有效期去到幾時??

IMG-20240818-WA0007.jpg (35.44 KB)

IMG-20240818-WA0007.jpg

本帖最後由 NeTZoO 於 2024-8-18 18:16 編輯

一個日期同時間,有咩唔清楚?
你見到D咩其他野?

同埋驚世在那裡?

TOP

一個日期同時間,有咩唔清楚?
你見到D咩其他野?

同埋驚世在那裡?
NeTZoO 發表於 2024-8-18 18:15

樓主係真心膠, 定係IQ題?

TOP

2025年1月1號囉
有咩問題
咁都唔明樓主返去入筷子好過啦

TOP

回覆 2# NeTZoO


    驚世在: 我張卡(問題卡)今天登入唔到戶口了!!

TOP

回覆 5# kens4


咁你識唔識去ichat 問?
呢度無3hk cs
咁都要教不如真係返去入筷子仲快趣

TOP

回覆 4# 留白兄


    呢個是否一個正常人都會理解到而作出的答案?!

TOP

回覆 7# kens4


正常人係會打1033或去iChat問
而唔係上黎搵唔存在既epc客服

TOP

回覆 6# 留白兄


     呢個是否一個正常人都會理解到而作出的答案?!

如果你有打過1033或者ichat就唔會咁答我了!

TOP

回覆  NeTZoO


    驚世在: 我張卡(問題卡)今天登入唔到戶口了!!
kens4 發表於 2024-8-18 18:22


單就錢銀方面講,
餘額有幾多呀?

係咪外遊時做左某些動作搞到OD左?

大把原因,仲要其他卡/台都可以發生,你就咁出張圖要人做你心裡面條蟲算點呀

TOP