24" FHD Mon 一睡不起

近幾日發現屋企房部電腦的 24" FHD Mon 壞壞地。個 Mon standby 一段長時間後就無法正常 Wakeup,雖然 Power LED 有轉色,表示由 Standby 轉返做 Power on mode,但黑畫面,機殼前面的幾個觸感式掣都無反應。但只要拔走火牛再插返,個 Mon 就可以正常著得返,機殼面的幾個掣也會有反應。

個 Mon 係二手 24" 的 Topcon ToBo LED24,係我手用了兩年幾,晚晚開幾個鐘。至於原本用幾耐就不清楚啦,機背的 Label 無註明出廠日期。不過係 Google 搵這個 Model,搵到這裡的顯示屏幕區 2011 年有個 Post 講這個 Mon,睇怕這 Model 都好多年前,玩下手我個 Mon 都有十年以上歷史。

重值不值得拆開整?
個 Mon 暫時算係用得。我驚十年以上的膠殼老化,一拆就斷膠扣,再合不埋口。

正常休眠電腦後,個 Mon 的 Power LED 正常由藍色(Power on)轉橙色(Standby),過一段時間後 Wakeup 部腦,個 Mon 的 LED 係識得轉返做藍色,不過就黑畫面,個 Mon 機殼前有幾個輕觸式的掣,揩手指埋去都無反應,要將個 Mon 斷電再駁電先至回復正常。
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2721960

再休眠電腦或者 Screen saver 將個 Mon blank 了,如果只係短時間就再 Wakeup,個 Mon 係識得著返,不過,如果係長時間的話就會著不到,要將個 Mon 斷電再駁電。

個 Mon 係用 12V DC 火牛,試過用 1 分 2 的火牛插頭電線,一邊駁 Mon 一邊駁他錶,正常著住 Mon 的時候,火牛仍然出到 12V 多小小,所以應該不關火牛事。

試過不經 HDMI switch,分別將 Desktop 電腦、平板、電視機頂盒直接駁 Mon,結果係一樣,應該都不關個 Switch 事。

這個雜嘜牌真不會考慮

有點動手能力的可拆機檢查吓部件包括電容等,  否則可趁電腦節入新貨

TOP

去新高登買隻二手Mon都唔駛500,整來把鬼,你去淘電路板或者買零件,自已時間同車費都係返到,仲唔一定整得好同捱得耐,短時間內又有其他問題就麻煩了

TOP

補充少少,你純文書用唔打機,27吋新Mon都唔駛2000,我上星期先買左隻27吋Philips新Mon,都係1799

TOP

補充少少,你純文書用唔打機,27吋新Mon都唔駛2000,我上星期先買左隻27吋Philips新Mon,都係1799 ...
人中之龍 發表於 2024-8-14 21:54



    純文書用27吋Mon 1799
你都買得幾貴
少個1, 799都有啦

TOP

純文書用27吋Mon 1799
你都買得幾貴
少個1, 799都有啦
jk1399 發表於 2024-8-14 10:02 PM


我要色準用黑房軟件,加上要升降座,所以貴D

TOP

唔該各位先!

暫時打算用得一日得一日,用到連斷電再駁電都開不著先至算。

其實我要求好低,求其一個 24" FHD Mon 都夠,27" 都可以,但個 Mon 要靠埋一邊放,坐開個位望出去並非個 Mon 正中央(大約 6:4),32" 就放不下啦。

我又不要求靚畫面,文書/寫 Code 居多,電視/電影就聽多過睇,又不打機。

用開紅米手機,有裝小米個網購 App,醒起之前成日彈出 Mon 的廣告,剛才開來睇下,22/24/27" 可以平到 $550/600/750!這個價錢,真係幾難有動力去整舊 Mon,唯一動力純綷係八掛想拆開來睇下,只係驚拆爆可能超過十年的膠殼。

TOP

唔該各位先!

暫時打算用得一日得一日,用到連斷電再駁電都開不著先至算。

其實我要求好低,求其 ...
C_Law 發表於 2024-8-14 23:07

拆爆咪順便換過個囉 有咩好驚

via HKEPC Reader for Android

TOP

拆爆咪順便換過個囉 有咩好驚  

via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 2024/8/15 03:59


我又不會專登買定個新 Mon 擺係屋企先至去拆舊 Mon,一旦舊 Mon 個殼拆爛到裝不埋,又未必即日買到新 Mon,可能有幾日無電腦用。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP