2選1: zorin os / linux mint update: mint 學習日記

本帖最後由 kwhkwh 於 2024-8-21 16:15 編輯

各位linux 大神,
我有部老爺notebook,
intel celeron N4000, 1G
4GB RAM
平時會用adobe flash player projector 玩下web game

正在考慮轉會,
zorin OS 預載wine, 好似好吸引
linux mint 社區多人, 有個XFCE 輕量版,

不知道那個比較適合部notenook 呢? 先謝謝各大神。

最後用了linux mint, 中文輸入法OK, 用緊darktable 同gwenview

ARMBIAN 可能更好

TOP

Wine 不是想像中易用,如果因為Notebook 而學Linux,不如買條ram 加入去,8GB DDR3L 都係幾十(淘)

TOP

些些大神, 我最後用了linux mint mate, 仍在適應, 但感覺NB復活了,資源用少了很多。

TOP

本帖最後由 1597532468000 於 2024-8-14 00:46 編輯
zorin OS 預載wine, 好似好吸引
linux mint 社區多人, 有個XFCE 輕量版,

不知道那個比較適合部notenook 呢? 先謝謝各大神。
kwhkwh 發表於 2024-8-8 21:55


我估mint會用少d resource比較適合
但我會兩個都試 就算會lag都試 一開始玩linux係預左會唔知炒乜 砍掉重練
順便學埋點整dual boot
有興趣玩落去既話 最後一定會係裝落desktop度用

些些大神, 我最後用了linux mint mate, 仍在適應, 但感覺NB復活了,資源用少了很多。 ...
kwhkwh 發表於 2024-8-13 17:22


同好喎
xfce 貪佢夠爽快 簡潔 唔太肉酸 今日都仲用緊
我係由 eeepc開始接觸linux 裝mint
但win7太好用 eeepc死左就冇再玩落去

之後要用開外掛刷野 想慳resource 裝左部ubuntu 18.04動物機

幾年前win7 EOL 唔想用bug10
索性ubuntu做desktop
linux正式成為主力OS

最近用vm試玩endeavouros 發現yay要乜有乜 gpu driver都包埋
amd轉nvidia nvidia轉amd都唔太難
個popular app list 幾岩使

不過有時yay完會有 package行唔到要downgrade番某d library

因為ubuntu太臃腫 apt連常用software都冇 去晒snap度 gpu driver要自己裝餐死 成日prompt error問你send唔send report古古怪怪
所以ubuntu 剷得vm clone去ssd 轉會
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我 d 舊 laptop(講緊 Core 2 Duo + 2GB DDR2 果 D),用緊 Peppermint OS,都係 Debian based,感覺都仲 OK,行 Debian backport 仲用到 6.9.7 kernel,但老爺機唔建議 WINE 啦

TOP

試一試asmi linux,可不用snap。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 kwhkwh 於 2024-8-17 20:32 編輯
我估mint會用少d resource比較適合
但我會兩個都試 就算會lag都試 一開始玩linux係預左會唔知炒乜 砍掉重 ...
1597532468000 發表於 2024-8-14 00:19

我先裝哂zorin os 同mint 3個version 的live usb, 行一行睇下邊個舒服些.
mint XFCE 係好輕盈,  但我覺得個介面不好看, Cinnamon 介面好好看, 但live 行上來嫌慢, 不夠輕盈。
mate 介於2者, 我好滿意。
ubuntu 我太約1X 年用過, 當時體驗麻麻, 所以今次想再入坑就從來冇考慮ubuntu
wine 我尚未開始研究, VM 也是。我在想找尋有咩photo software 代替photoscape, ubuntu snap 有, 可是我mint 裝不了。打算索性放棄photoscape, 重新搵另一個software

TOP

我先裝哂zorin os 同mint 3個version 的live usb, 行一行睇下邊個舒服些.
mint XFCE 係好輕盈,  但我覺得 ...
kwhkwh 發表於 2024-8-17 20:29



    用乜唔係太緊要 覺得伏就轉 岩自己就好

TOP

回覆 8# kwhkwh

我用緊gimp.功能好強但係可能就舊式interface方法.
Rawtherapee 都好似簡單啲如果淨係用幾個功能

TOP