usa2010 當前離線
中級會員
raymondchan338 當前離線
進階會員
TOP
TH30 當前離線
入面仲有啲類似填充泡沫咁既野 請問下有冇人知點解會咁??(本身個位置原本係廁所黎,而家係變左房) 而家我想填番個洞應該用咩填?? usa2010 發表於 2024-7-23 01:33 PM
程若珍 當前離線
初級會員
廁改臥新間的牆?打膨脹膠? 填窿不負重但求遮醜的話手頭有乜用乜 二樓建議的現成補牆膏也可 要負重的話 ... TH30 發表於 2024-7-23 15:00
kanduki 當前離線
泰tai 當前離線
牆就應該係空芯砂磚牆唻 祇係想補返平就塞完紙皮批補牆灰搧平佢就算 想繼續掛到嘢就一份水坭三份 ... kanduki 發表於 2024-7-23 17:14
前身係厕所D窿可能係之前去水喉窿 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) 泰tai 發表於 2024-7-23 18:43
ken2004 當前離線