[請教]鑽牆後變左個大洞

本帖最後由 usa2010 於 2024-7-23 13:39 編輯





本身只係鑽8mm洞,鑽完發現周圍啲石屎散晒,清走晒之後變成咁
個洞入面似乎比人搽左啲野咁,因為摸落去係光滑,同埋唔會好似平時咁,鑽完好多灰同埋凹
入面仲有啲類似填充泡沫咁既野

請問下有冇人知點解會咁??(本身個位置原本係廁所黎,而家係變左房)

而家我想填番個洞應該用咩填??

唔該咁多位
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

去淘寶或者深水埗特賣城買補牆膏

via HKEPC Reader for Android

TOP

入面仲有啲類似填充泡沫咁既野
請問下有冇人知點解會咁??(本身個位置原本係廁所黎,而家係變左房)
而家我想填番個洞應該用咩填??
usa2010 發表於 2024-7-23 01:33 PM


廁改臥新間的牆?打膨脹膠?
填窿不負重但求遮醜的話手頭有乜用乜
二樓建議的現成補牆膏也可
要負重的話灌返灰英泥或白英泥

TOP

危樓啦, 加返 d 鋼筋吧 ...

TOP

本帖最後由 usa2010 於 2024-7-23 16:29 編輯
廁改臥新間的牆?打膨脹膠?
填窿不負重但求遮醜的話手頭有乜用乜
二樓建議的現成補牆膏也可
要負重的話 ...
TH30 發表於 2024-7-23 15:00


廁改卧
打藍膠塞

本身都諗緊好唔好繼續用呢個洞做負重
但係個洞好似越挖越有咁

TOP

牆就應該係空芯砂磚牆唻
祇係想補返平就塞完紙皮批補牆灰搧平佢就算
想繼續掛到嘢就一份水坭三份沙撈均再加水再撈填凸少少等個零鐘收水刮平佢
隔一兩日乾透硬化就可以批補牆灰之後髹乳膠漆復完
之後先再鑽窿釘膠塞掛嘢用

TOP

前身係厕所D窿可能係之前去水喉窿

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

牆就應該係空芯砂磚牆唻
祇係想補返平就塞完紙皮批補牆灰搧平佢就算
想繼續掛到嘢就一份水坭三份 ...
kanduki 發表於 2024-7-23 17:14


明白,等我試下先
THX

TOP

本帖最後由 usa2010 於 2024-7-24 08:20 編輯
前身係厕所D窿可能係之前去水喉窿

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
泰tai 發表於 2024-7-23 18:43


不過個窿既高度係天花對落30CM左右,去水窿放到咁高?

TOP

我就好奇心比較重,橫掂都要補英泥沙
周圍鑽多四個窿睇清楚附近咩料

TOP