[記憶體] 請教舊機加RAM/換U問題

幾年無追硬件野, 想請教下升級問題
依家個spec:

Ryzen 2700x
Asus STRIX X470-F GAMING
G.Skill Trident Z RGB DDR4 - F4-3200C16D-8GTZ x2
MSI 3060
EVGA SuperNOVA 850 G3

首先想加RAM, 其實仲有無必要好似以前咁要match番四條ram一樣呢?
就咁加多兩條8甚至16g, 行default唔超應該都ok?

另外印象中Ryzen舊板都可以非官方支援咁用到新幾代,
X470可以用到邊代?

Thx!

本帖最後由 raylee 於 2024-7-23 04:14 編輯

目的?用途?
如打機換顯卡4080s

https://www.jumbo-computer.com/p ... ddr4-3200mhz-memory

maybe your old ram could not work altogether, try to resell the old ram

TOP

擔心有問題既直接換兩條 32GB
主要係有 D RAM 本身就係 超上去既
比如 3200 可能係 2133
咁你四條唔一樣可能就行唔返 3200
宜家仲有幾多 RAM 係超上去我唔係太清楚

TOP

x470 更新下bios 應該上到5950,上到5080(未出)

TOP

回覆 2# raylee


    打機本身無問題夠用, 係16gb上網開得多分頁, 又開其他野有時唔夠用
firefox同chrome都越來越食ram

同埋某D game load得多mod會hang, 見ddr4 ram價比之前平番, 就諗住加上去頂多幾年
U都係問定先有需要先換

TOP

回覆 2# raylee


    明白, 主要係用緊果兩條光污染唔係好捨得放棄
一買一賣又唔係好抵

TOP

K記十條有9條都係2400超上去,建議不要插滿4條,除非有QVL保證

TOP

幾年無追硬件野, 想請教下升級問題
依家個spec:

Ryzen 2700x
Asus STRIX X470-F GAMING
G.Skill Trident  ...
F_Fillet 發表於 2024-7-22 16:45


打機為主既話
5800x3d
2條16gb ddr4-3600

舊果對ram睇下賣唔賣到

TOP

搵多2條一樣既去加算

TOP

最好  4條一樣
舊機裝新ram
有機會要更新bios
(無更新,有機會藍畫面)

TOP