[教學] 可唔可以用external DAC

本帖最後由 hkmop 於 2024-6-11 23:22 編輯

近期開始接觸external dac依個term.
我聽開flac file, 全部flac放左響電腦, 喇叭係LOGITECH g560
(而家喇叭用usb插電腦, 但底版本身都有3.5mm lone, 只係無用緊)
如果我想升級音質, 我可唔可以用external dac?

我google過D external dac, 好多都只有usb input(for我播電腦file?),
我個喇叭(LOGITECH g560)用usb插, 但有3.5mm output,係咪都要換?
唔好意思因為我完全新手, 請指教.
THX

我個現有setup加左dac之後係咪應該咁:


我個speaker readme無寫可以點connect Dac:
Readme

我睇幾部, 例如Audioengine D1都有3.5mm輸出 , 係咪可以用黎插喇叭?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

換喇叭實際過加dac

TOP

換喇叭實際過加dac
99819925 發表於 2024-6-11 23:26

因為電腦木台空間有限=="

TOP

因為電腦木台空間有限=="
hkmop 發表於 2024-6-11 15:31


上面位師兄叫你換DAC意思大概係......
量化又極端咁形容的話...
當你對喇叭係$50嘅聲
當加入咗一部$10,000嘅DAC都只係出翻$50嘅聲
而音質訴求上係無分別,不過功能上可能會多咗嘢玩

TOP

本帖最後由 hkmop 於 2024-6-12 00:42 編輯
上面位師兄叫你換DAC意思大概係......
量化又極端咁形容的話...
當你對喇叭係$50嘅聲
當加入咗一部$10,00 ...
alextsang_tt 發表於 2024-6-12 00:20

其實我都明明地, 喇叭有無3-4k$樓下推介?
但size真係唔可以大.

    THX

TOP

你加完dac入個logitech都係會經logitech內個dac解一次,冇升級作用
口。不如買過一對靚啲既有源喇叭

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 hkmop 於 2024-6-12 00:59 編輯

我睇過FiiO隻 SP3 BT,
佢高寬深僅為163 x 120 x 132 mm
都擺唔太到..

EVE Audio SC203更高更唔洗諗

TOP

如果連喇叭都唔夠位,
咁不如轉玩 HEAD-FI

TOP

我睇過FiiO隻 SP3 BT,
佢高寬深僅為163 x 120 x 132 mm
都擺唔太到..
hkmop 發表於 2024-6-11 16:41


空間咁嚴重缺乏都係無辦法
其實師兄都捨得用3-4K換喇叭
或者考慮吓電腦擺位/換電腦枱...
有位擺再第時想喇叭,換大MON...上限都高好多...唔使就住就住

TOP

本帖最後由 hkmop 於 2024-6-12 01:20 編輯

其實有個疑問,
電腦木台上有第二層層板,
高度大約響正我個頭上面
果度大把位(A B位), 可以放幾大都得
(見圖示):



放上第二層其實好唔好?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP