[教學] 咖啡豆係咪要放雪櫃?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

本帖最後由 jacktsui 於 2024-5-23 16:11 編輯

雪櫃攞出黎有水氣
一磨咪變一pakpak?

磨完粉先雪更加易濕, 癡埋一舊舊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  jacktsui
    佢地解釋話咖啡豆/粉係濕熱環境會滋生咩咩菌,表面係睇唔出咁話 ...
xxmartin 發表於 2024-5-23 17:34

   
你信咪雪住佢囉

TOP

有一說係放冰格可以減慢咖啡豆氧化
如果你有好多豆 可能1kg同款豆
可以包起500g雪起佢 飲完500g先喺冰格攞返出嚟
如果喺幾款唔同豆 會成日攞出嚟就無乜意思
p.s.睇James Hoffman講

幾時都係飲嗰刻先磨豆
磨咗你點擺都唔會阻止到佢快速劣化

TOP

回覆  jacktsui


    佢地解釋話咖啡豆/粉係濕熱環境會滋生咩咩菌,表面係睇唔出咁話 ...
xxmartin 發表於 2024-5-23 17:34

平時買現成一大盅咖啡粉都係就咁用,飲成個月都沒事,最緊要乾燥未得

TOP

平時買現成一大盅咖啡粉都係就咁用,飲成個月都沒事,最緊要乾燥未得
sands 發表於 2024-5-23 22:26


咪係
大把咖啡產地係非洲, 明顯係濕度比溫度更重要

TOP

產地計最多係南美仲有東南亞嘅越南+印尼 其實真係扯唔埋

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

搵返


另外佢有探討過high humid storage




有興趣可以睇下 tl;dr 濕唔一定係壞事

不過pre-ground無討論價值

TOP