hkjgl 當前離線
踏破雲帆齊滄海
中級會員
jacktsui 當前離線
orz
進階會員
TOP
Artemis@ET 當前離線
能耗比較會否有大進步? via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1) hkjgl 發表於 2024-5-23 15:22
fundive 當前離線
xader 當前在線
唔會 3nm 比 5nm 進步太少 不出 10%% Artemis@ET 發表於 2024-5-23 16:51
netmen 當前離線
要睇小米做成點先 , 拒都玩得掂就其它廠都應該ok netmen 發表於 2024-5-23 19:37
freddyyan 當前離線
kofz 當前離線
特級會員