TH30 當前離線
進階會員
觀星是答案 當前離線
特級會員
TOP
fred2088 當前離線
炎冬 當前離線
如果公司/屋苑停電大半日,你地會點處理UPS? UPS有battery backup去NAS果組一定要關機啦,surge only no b ... TH30 發表於 2024-5-6 23:09
1個閒人 當前在線
eilot 當前離線
中級會員
freefdhk 當前離線
如果屋企停電 , 就熄晒佢, 連電源線都甩埋 確保唔會有突波 觀星是答案 發表於 2024-5-7 07:36 AM
fakeman 當前離線
有D電池, 放電太多, 會傷電池壽命. 1個閒人 發表於 2024-5-10 21:05