doubleshot 當前離線
進階會員
ken9999 當前離線
如有悶場,絕非我想…
一個用CD 16/44.1形式推出, 另一個係用SACD 形式推出, 抓軌頻譜分析後20KHZ斷頭, 咁聽感上其實有無分別? ... doubleshot 發表於 2024-4-12 13:10
TOP
kcyipgar 當前離線
CPUxCooler
HAKAIDER 當前離線
你係唔會勾到SACD果層既data只能夠勾到CD層既data,咁當然係同16/44.1冇分別啦 ... ken9999 發表於 2024-4-12 15:50
wyhui5124 當前離線
有D SACD係用番舊master再做,而隻舊master只係44.1/16,就算經過digital re-master都唔會有signal超過20kHz, ... wyhui5124 發表於 2024-4-16 11:19
回覆 HAKAIDER 我都知勾到同知道點勾出黎,之不過一來無謂響度討論破解,二來如果佢識得破解的話仲會問 ... ken9999 發表於 2024-4-17 10:12