[測試] (月經post) AA/AAA充電池 邊個牌子最好?


上星期睇左個日本人測試充電池 撮要左D畫面...




1) 樣本
   

    有D熟口熟面, 有D見都無見過




2) 測試方法 (用JISC其中一種2019新標準測試)
   

   0.1C 充電 16 hour (理論10小時充飽)
   0.2C 放電 1.0V 截止電壓 (理論~5小時放電完畢)




3) 放電表現
   
   多數表現接近, 紅色線最強勁(係咩牌子?唔識). 平均電壓比人高, 放電時間比人長多...小小
   有3款電池比較偏離平均植, 影片中話係某國産品




4a) 實測容量
   
    最愛既Fujitsu[F]表現唔錯, Panasonic[P]都幾好
    有好多日文字(牌字)唔識, 識既ching可以翻譯吓




4b) 聲稱容量 VS 實測容量 (日文漢字同中文字 有時都好相似)
   
    F記 & P記 都幾好, 另外開始留意到 Toshiba[T] Impulse
    有3款聲稱2800mAh電池完全唔達標, 其他電池品牌正正常常相差不大




5a) 價錢
   
    F記 AA電價錢屬中游 ¥323, 但其實唔使咁貴. BicCam都係賣¥1060 4粒, 9折後(入會就有折) ¥239 ~= HK$12.4, 係咪好抵?
    P記最多人識, 亦都係測試樣品最貴嘅一款
   


5b) 性價比
   
    Bonai奪冠, 但唔識佢, 好出名??
    P記本身貴, 唔使睇都知包尾有佢份
    F記幾抵用
    又留意到T記好標青, 唔通要改用T記 Impulse? 香港唔知有無




5c) 價格容量分佈圖
   
    追求性價比又想著重容量, Amazon / T記 / Bonai 其實落在大約同一直線, 選三者任一其實都無咩大輸蝕



7) ESR 內部阻抗
   
    大家都好關心既指標, F記順利勝出
    奇! P記係F記代工嘅, 表現差F記都幾遠 ... 真係肥水不流別人田
    T記 Impulse 好似表現麻麻 ... 仲藉唔藉得用?




8) Cycle 循環次數
   
   循環次數會改變電池內部特性, 係好易忽略咗既數據
   好多牌子(日文)唔識, 不過重點係...見到有T記impulse數據 ... 噢! 你懂的... sayonara




9) (然後 ... 沒有然後了)


   無測試到 Ikea AA/AAA, 殘念. 好似都係F記代工? anyway, 已無得賣了




原片...







附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

Bonai Google 應該大陸牌子

TOP

"紅色線最強勁" 應該係雙星..... 標稱容量咁低當然勁.
用C數測試,相對放電電流都係細.

TOP

好耐之前research過P記enelope賣咗廠之後就決定去買Fujitsu ,而家咩環境就再冇update過了

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)

TOP

本帖最後由 big_nature 於 2024-4-7 01:59 編輯

回覆 1# GoGo167

F記AA白電,
在福岡大型電器商場,
仲貴過鴨記.
鴨記好似$68/4支!

TOP

本帖最後由 murderfreaker 於 2024-4-7 02:05 編輯

紅色係TAMIYA, 模型嗰間TAMIYA田宮
但放電平台電壓高應該係因為模型需要,唔代表佢耐用。


仲有你話5b) 個圖, 其實性價比好睇Product line

高價產品性價比通常係低先正常,證明佢啲功能係你值得用額外代價換。

TOP

回覆 5# big_nature

我揾甘耐先見到得一間有賣,仲有冇其他地方有?

TOP

回覆 7# lyjhf2006

你講鴨記,
紅揮同旁邊果檔都有賣!

TOP

幾年前係amazon.co.jp買左幾排toshiba impulse好平, 原來係好野

TOP

幾年前係amazon.co.jp買左幾排toshiba impulse好平, 原來係好野
jda 發表於 2024-4-9 11:41


睇左 8) Cycle 循環次數未

TOP