nergal 當前離線
中級會員
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
TOP
javacomhk 當前離線
教學專家
進階會員
speed 當前離線
jk1399 當前在線
我部 K40... (不是poco) 發脹, 剛過保養, 都要收足我錢. 客服又唔會話一定要收定可以豁免, 一尾死拖左推右 ... mcdull 發表於 2024-2-19 05:22
早前發現部機漲電攞去旺角維修中心去換電但告知該手機已停產無備件,查過深圳服務點伸有k40換電池服務於是走 ... nergal 發表於 2024-2-19 00:08
FT907 當前離線
我部 K40... (不是poco) 發脹, 剛過保養, 都要收足我錢. 客服又唔會話一定要收定可以豁免, 一尾死拖左推右 ... mcdull 發表於 2024-2-18 21:22
正常做法係咁呀 否則使乜分行貨水貨? FT907 發表於 2024-2-19 00:18
香港的小米電好快就話停產,二前左右的機就話無得換 via HKEPC Reader for Android ... speed 發表於 2024-2-18 23:47