北上poco F3換電不快經歷

早前發現部機漲電攞去旺角維修中心去換電但告知該手機已停產無備件,查過深圳服務點伸有k40換電池服務於是走咗上去問,但被告知港版機開不到單不能維修😅
我話之前攞過其它港版機上去整過都得,嗰邊都話部機係大陸無出過所以開不到單不能維修,而家先知原來poco真係比其它小米/紅米型號低一等😅

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

我部 K40... (不是poco) 發脹, 剛過保養, 都要收足我錢.
客服又唔會話一定要收定可以豁免, 一尾死拖左推右推... 要你先去檢查, 跟住推比間店, 店就推返比客服... 算... 比錢, 但呢部機舊電都係好差.

TOP

華強北換咪得囉

TOP

香港的小米電好快就話停產,二前左右的機就話無得換

via HKEPC Reader for Android

TOP

我部 K40... (不是poco) 發脹, 剛過保養, 都要收足我錢.
客服又唔會話一定要收定可以豁免, 一尾死拖左推右 ...
mcdull 發表於 2024-2-19 05:22



    過保梗係要收錢, 有乜問題?
換電百幾人仔, 是旦啦

TOP

早前發現部機漲電攞去旺角維修中心去換電但告知該手機已停產無備件,查過深圳服務點伸有k40換電池服務於是走 ...
nergal 發表於 2024-2-19 00:08



    有幾不快?
POCO呢個名, 係大陸都唔存在 (唔洗話係紅米國際版)
佢講"開唔到單", 換唔到, 的確係正常
(利申: 唔LIKE小米)

TOP

早前發現部機漲電攞去旺角維修中心去換電但告知該手機已停產無備件,查過深圳服務點伸有k40換電池服務於是走 ...
nergal 發表於 2024-2-19 00:08



    正常做法係咁呀    否則使乜分行貨水貨?

TOP

我部 K40... (不是poco) 發脹, 剛過保養, 都要收足我錢.
客服又唔會話一定要收定可以豁免, 一尾死拖左推右 ...
mcdull 發表於 2024-2-18 21:22

我部機電池之前已經漲過一次估唔到之後換完又同一死法

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

正常做法係咁呀    否則使乜分行貨水貨?
FT907 發表於 2024-2-19 00:18

我之前試過攞部港版vivo x80去大陸vivo服務點問可否換電池,人哋嗰服務員就表示可以換但因港版電池同陸版不同所以要花一二天調件更換,真正做到全國聯保

相反小米好興出同一部但大陸同港版卻係不同名嘅機,咁嘅保養我以後真係冇信心買

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

香港的小米電好快就話停產,二前左右的機就話無得換

via HKEPC Reader for Android ...
speed 發表於 2024-2-18 23:47

問題係同機不同名,陸版K40就有得整港版poco f3就無得整,咁我做乜咁貴買港版機

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP