[一般問題] 呀處長講新年違泊會酌情處理...你信嗎?

本帖最後由 wueddie 於 2024-2-8 14:08 編輯

年年新年停車場爆晒. 大家可安心9泊啦~

農曆新年將至,以往坊間流傳「過年唔抄牌」之說近年已證明是流言。警務處處長蕭澤頤今日(6日)舉行警隊年結記者會,他稱2023年違泊抄牌數字其實較2022年下跌一成,警方需在顧及道路安全下才會運會酌情權,但絕不會因應個別活動如夜繽紛等,一刀切不抄牌。他重申警隊或許會在農曆新年作出平衡,如有可能會酌情處理交通執法工作。


警隊今日舉行年結記者會,被問到農曆年及夜繽紛可否減少抄牌力度,蕭澤頤表示,明白市民一定要不願意被抄牌,但道路安全是警務處長首要行動項目之一,有責任改變市民違泊行為,及減低交通意外傷亡,「事實上好多人問過,不斷炒牌係咪要一年比一年多?我想同大家講,喺2023年違泊抄牌數字比2022年跌10.4%。」

Ref:https://www.hk01.com/article/988 ... utm_medium=referral

咪好似夜賓賓咁, 呢頭叫你嚟, 個頭320

TOP

由半個鐘抄一張, 放鬆到一個鐘抄一張

TOP

爆煙花果晚 係最安全

TOP

年年都抄,今年财赤吾抄?

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

我想同大家講,喺2023年違泊抄牌數字比2022年跌10.4%。
wueddie 發表於 2024-2-8 11:08 AM


腦細想同大家講,舊年條數跌左,今年要跑返足

TOP

年年新年停車場爆晒. 大家可安心9泊啦~

農曆新年將至,以往坊間流傳「過年唔抄牌」之說近年已證明是流言 ...
wueddie 發表於 2024-2-8 11:08


我記得上年年30, 去親戚食飯...諗住安全D, 泊係屋村停車場, 點知FULL 晒....最後迫住泊街, 好彩走果陣都冇抄牌.....

至於過年唔抄牌, ( 我記得至少10-20年前就係) , 係呢幾年, 已經冇呢隻歌仔唱, 當然, 我唔排除有D人真係好過份, 搞串個PARTY

TOP

上年新年...我都一樣, 沒晒車位. 四周搵街位.....一路都看到D車泊轉灣位...橙上行人路泊...(困時未抄) 我都另願走遠D搵個靜D的位泊... 吾想比人用APP 投訴...

最後.泊左7個鐘. 沒事 .
希望今年都係可以同樣操作啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我信..... 會酌情見到就抄, 毋須忍手, 又唔使寫字, 攞部手機出來篤幾個掣就印到張告票, 幾方便呀!

TOP