canonikony 當前離線
中級會員
1個閒人 當前在線
進階會員
TOP
walterbear 當前離線
我係n3轉去1000xm4都接受到因為個anc,行ldac就要夾機,聽說三星機冇咁易斷線 via HKEPC Reader for Androi ... walterbear 發表於 2024-1-22 22:43
NOPSS 當前離線
音響,單反,玩車樣樣好,而家仲 ...
Moderator
(朗尼) 當前在線
ebtg 當前在線
Lolli Pro2 確係幾好聲, 調音好過 soundcore 同 soundpeats, 做開音響廠係唔同d, 人聲結像幾好, 低頻唔會死 ... ebtg 發表於 2024-1-23 16:29
香港買? canonikony 發表於 2024-1-23 18:53