藍牙耳機介紹

幾年無玩, 依家幾百蚊既係咪都唔錯??

好多年無玩, 有線仲用緊sony n3

本帖最後由 1個閒人 於 2024-1-21 15:56 編輯

睇你要求啦...
我用漫步者LolliPro2, 雙動圈+主動降噪, 出街聽[[流行曲]], 已經好滿足囉.
網友用VIVO 5G手機出LDAC就好地地,
但我部古董4G手機就疾到七彩, 唯有唔開LDAC

TOP

我係n3轉去1000xm4都接受到因為個anc,行ldac就要夾機,聽說三星機冇咁易斷線

via HKEPC Reader for Android

TOP

我係n3轉去1000xm4都接受到因為個anc,行ldac就要夾機,聽說三星機冇咁易斷線

via HKEPC Reader for Androi ...
walterbear 發表於 2024-1-22 22:43


暫時睇中edifier neobuds pro 2, 唔知sony n3 賣出去仲值唔值錢呢, 連埋條原廠升級線有無$600

TOP

不過無線最大問題係粒電, 就算幾靚都好, 兩三年就死, 呢幾百就無咗, 但有線你用10年都無問題, 最多換線

TOP

無線耳機 真係吾使買貴, 粒電換吾到, 換到換TB電 一爆耳仔都完

最近用緊 Moto earbuds 200

99元 算對得起價有2凸

TOP

華強北有得換airpod ,1000xm4 電芯百幾換新

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

Lolli Pro2 確係幾好聲, 調音好過 soundcore 同 soundpeats, 做開音響廠係唔同d, 人聲結像幾好, 低頻唔會死實, tws 鍾意有棍多過圓粒, 戴得舒服d. 兩三百蚊有 LDAC, 有降噪, 用兩年壞左換過新款, 唔肉痛, 而家好小帶有線出街.

TOP

Lolli Pro2 確係幾好聲, 調音好過 soundcore 同 soundpeats, 做開音響廠係唔同d, 人聲結像幾好, 低頻唔會死 ...
ebtg 發表於 2024-1-23 16:29




香港買?

TOP

香港買?
canonikony 發表於 2024-1-23 18:53


淘的,23X 人仔,注意呢d平價 tws 過交通燈位時有機會斷線/疾一疾的,大部份牌字都係咁,就算 soundcores 成千銀既都會,已習慣,接受唔到的話就聽番有線。

TOP