[操作疑難] 一個電路的問題

本帖最後由 aazz 於 2023-11-12 08:50 編輯

這網頁電路用的擴流管;
TIP3055 本身已經在規格上過到 15A;
但個電路最多用兩粒 TIP3055 都只係出到 10A;
其實用一粒是否已經可以;
如果只是須要 10A樓下;
THANKS



https://www.rcpano.net/2019/08/0 ... table-power-supply/

簡單講你諗倒! 點解電路設計的人諗唔倒

正常設計無人會預隻零件在接近規格上限工作!  另除了看電流還有功耗/溫度等一藍子考慮的吧



自己應用變動就自己計計數看看吧

TOP

本帖最後由 Ian_Seabourne 於 2023-11-12 20:29 編輯

留意粒 TIP3055 max power consumption 係 90w
睇下面張圖,內裡壓降是6V時,才可極限輸出 15A;
Capture.jpg

2粒10A,即是每粒分5A左右。5A即是3055內裡壓降不大於18V。
如果你俾35V輸入,想輸出17V或以下,但電流大過15A,就燒囉。
個電路未可以做到 35V 入,1V 出,10A 電流㗎。照抄要小心用。不過2粒 3055 消耗緊 180W,仲咁細個 heatsink ,應該極熱,希望風扇散得切。如果過熱你都唔停,燒咗都唔好怪個設計者。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 aazz 於 2023-11-12 22:17 編輯

THANKS
上面兩位人兄的分析;
其實小第想整個正/負 5A 左右的;
最大30V 輸出的可變電源;
短時間試下整出來啲擴音板;
可不可用
小第手上都沒有超過 5A 的變壓器;

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

BJT 行相反流要分NPN 同PNP先行到正向偏壓。
咁玩好易亂流,爆炸你就頭痕....
如果你咁玩你要並開佢可能易 ...
O人 發表於 2023-11-12 22:34


ok
前幾年整過一個;
不過沒有增加擴流;

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

考慮清楚電壓差及電流就可以。

壓差大,就最好火牛有多些抽頭,減低電路的輸入電壓。
街賣的較好的可調 Linear 電源,都會用多抽頭。輸出電壓低,就有 relay 選擇較低電壓的 ac 抽頭,以減低 BJT / MOSFET / Linear regulator 的功耗。

自己簡單整,用 LM338 都整到 30V 5A 雙電壓。

功耗大時,當然 heatsink 也要加風扇。

TOP

考慮清楚電壓差及電流就可以。

壓差大,就最好火牛有多些抽頭,減低電路的輸入電壓。
街賣的較好的可調 Li ...
Ian_Seabourne 發表於 2023-11-13 10:25


人兄;
小第是要可調的;

TOP