Wiwacomia 當前在線
中級會員
Q-Q 當前離線
Banned to Post
TOP
Super169 當前離線
進階會員
牙刷之前試著㗎,解焊舊電池,鱷魚夾搭新14500,唔著喎。 鱷魚夾搭番舊的電池,唔著喎。 Wiwacomia 發表於 2023-10-29 15:44
新舊電都唔著, 我諗你粒新電點都度過電壓 ok 吧. 有無度過粒舊電叉唔叉到電? 如果你本身都無辦法整著佢, ... Super169 發表於 2023-10-29 16:39
見原post: 新電咪在風扇試咗著。 舊電焊住時著 手壓:係呀但壓完仲要多隻手去按開關,冇咁多手指。 ... Wiwacomia 發表於 2023-10-29 17:03
hon829 當前離線
粒電好大? 要兩隻手去壓住頭尾? 算了, 唔知你點拆出黎點駁, 都唔唔敢亂估了, 恕我多咀了. 自罰三 ... Super169 發表於 2023-10-29 17:26
GoGo167 當前離線
初級會員
mansiukit 當前離線