震動類產品想在焊電池之前用鱷魚夾搭電池試機

本帖最後由 Wiwacomia 於 2023-10-29 15:46 編輯

芭蕉扇有18650電池倉唔係焊。
我有粒14500想試佢有冇電,又冇盒適電池倉或電器,
用鱷魚夾搭線,唔著喎。一下都冇閃。
電池放入芭蕉扇的18650倉,攝嘢攝到實,著喎。

粒14500買來換落電動牙刷。
牙刷之前試著㗎,解焊舊電池,鱷魚夾搭新14500,唔著喎。
鱷魚夾搭番舊的電池,唔著喎。

咁我又想避免焊完(無論新或舊電)先試到,
希望在焊之前測試到係work,
因為我焊/解焊手工好差。

但睇來鱷魚夾會震動嘅嘢好易有一刻接觸唔到跟住就停機。
可以點做呢?
14500有好幼腳仔,類似咁

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

牙刷之前試著㗎,解焊舊電池,鱷魚夾搭新14500,唔著喎。
鱷魚夾搭番舊的電池,唔著喎。
Wiwacomia 發表於 2023-10-29 15:44


新舊電都唔著, 我諗你粒新電點都度過電壓 ok 吧.  有無度過粒舊電叉唔叉到電?
如果你本身都無辦法整著佢, 點解咁肯定一定係舊電死要換呢?
你隻鱷魚夾既連線會唔會有問題?   

就算唔焊按, 用隻手壓條線落粒電度一樣可以試的, 好多時隨手試既都係就咁用手壓落去就算.

TOP

本帖最後由 Wiwacomia 於 2023-10-29 17:09 編輯
新舊電都唔著, 我諗你粒新電點都度過電壓 ok 吧.  有無度過粒舊電叉唔叉到電?
如果你本身都無辦法整著佢, ...
Super169 發表於 2023-10-29 16:39



見原post:    新電咪在風扇試咗著。
舊電焊住時著

手壓:係呀但壓完仲要多隻手去按開關,冇咁多手指。

TOP

見原post:    新電咪在風扇試咗著。
舊電焊住時著

手壓:係呀但壓完仲要多隻手去按開關,冇咁多手指。 ...
Wiwacomia 發表於 2023-10-29 17:03


粒電好大?  要兩隻手去壓住頭尾?  
算了, 唔知你點拆出黎點駁, 都唔唔敢亂估了, 恕我多咀了.  自罰三野.

TOP

新充電回來電壓一定未滿 駁loading 唔work都是可預期的吧!

簡單正常人會用他錶測一測新電電壓便算

要嚴謹便買隻電子負載來試電吧

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

粒電好大?  要兩隻手去壓住頭尾?  
算了, 唔知你點拆出黎點駁, 都唔唔敢亂估了, 恕我多咀了.  自罰三 ...
Super169 發表於 2023-10-29 17:26


壓唔到㗎,倉位頭尾冇電極,要穿兩支腳仔過電路板。
夾測試的時候唔穿腳仔,一頭夾孔上的銅另一頭夾腳仔。
用手壓實夾仔,要壓四點。就算電池的腳仔嗰邊夾得實,
電路板孔呢邊都要壓兩點,一隻手壓唔晒㗎。
如何換電

TOP

其實都唔太知你情況
-跟工廠就 做test jig (無可能啦)
-DIY最正路就 test位引電線
-DIY靈活D(但無咁穩陣)就 高身衣夾加針頭/頂針 針尾引電線

我就同其他ching一樣 他錶 ... 何必咁辛苦

TOP

而家好多呢啲產品係唔俾你換電,我支樂聲都係,只要完全冇電就會鎖IC,想換唔係唔得,就係唔好斷電!

TOP