[滑鼠] 無線滑鼠充電問題,是否一定要用原裝線插電腦usb?

話說今日去維修無線mouse,因為用了大約八個月發現粒電有問題,好快就已經無電,去到代理佢同我講要用住電腦個usb叉先無問題,因為電壓唔大,唔好用手機電話d火牛因為行PD,有機會會整死粒電,話今次就換比我,下次同一問題就唔換,其實會唔會真係因為咁會整壞?

我2隻羅技 pro,glorious,steelseries,hyperX 都係用電話牛叉,因為就手,但未見有問題。想請教下大家

要睇說明書,
有D叉電裝置寫明只可以插電腦USB叉電,
不可以用火牛叉電

TOP

本帖最後由 latali 於 2023-9-23 10:23 編輯
話說今日去維修無線mouse,因為用了大約八個月發現粒電有問題,好快就已經無電,去到代理佢同我講要用住電 ...
sanmau 發表於 2023-9-23 05:57


其實唔關事,就算係快充,如果同充電機器間無快充協議,就唔會行快充,只會比最低既電流你,估計就最多係2A (10W)。電腦既USB3 就係0.9A。主要係唔可以充風扇,驚充滿唔識停過充燒壞電池。不過依家個D電池有晶片充滿識自己停就唔怕。

TOP

我就係咁諗會唔會無線滑鼠技術咁差,只可以用係w充電

TOP

最好用電腦USB充電。

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 炎冬 於 2023-10-4 11:26 編輯
我就係咁諗會唔會無線滑鼠技術咁差,只可以用係w充電
sanmau 發表於 2023-9-23 19:23



    因為滑鼠同藍芽耳機都是低用電產品, 最好用慢充, 或者找隻舊usb牛 5V/1A左右去充. 尿袋都有低放電mode比藍芽這類用電量低同粒電本身得幾百mAh既充電池, 用快充大電流粒電會快D打柴.

TOP

本帖最後由 kaxman 於 2023-10-4 11:27 編輯

我有隻藍牙耳機可能因為用過電話牛充電
本身收納盒就充到100%。但係兩個耳機充極都係得80%

TOP

我用usb電流表測試過
就算用小米120W火牛
佢都係用5V 0.5A充我隻滑鼠

TOP

羅技 pro 用PowerPlay無線充
不停供電 電池老化都唔係好大影響

TOP

"手機電話d火牛因為行PD,有機會會整死粒電"
代理這樣垃圾的話也說得出,是什麼牌子的無線 mouse?

TOP