[開箱] 大陸裝空調果然係免費的

喺大陸家裝了一部TCL2匹變頻,下單第二日發貨,第四天早上收到貨,晚上便上來安裝好,TCL師父很快手一小時便裝好了,打牆孔只收了60人仔,抽真空抽了20分鐘
部機官方包6年免費保用,希望用不着吧。
部機製冷速度ok,可以用app看用電量。這部機用了雙排銅管沒有減料,但1.5和1匹聽說減料大只得單排銅管。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

買左幾錢?

TOP

本帖最後由 kanduki 於 2023-8-9 22:17 編輯

條豬腸咁幼身真係好做好多

自己先排蘿柚痕
同人裝分體機兩條雪種喉獨立穿class 0
搞到非常勉強同辛苦先冚得到蝦殼個蓋

下次個客指定要咁玩
應該要買過啲夠大嘅膠電線槽先收得埋成抽喉

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大陸人多,唔缺工人

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 alax 於 2023-8-10 08:11 編輯

機價已經包含左裝機費,唔好天真到以為裝機免費   

本身裝機費都係200-300左右(非高空安裝)
via HKEPC Reader for Android

TOP

前幾年大陸間屋裝左2部1 匹, 一部2匹大金, 因為大部份D屋已經有窗台放室外機,所以吾駛俾裝機費

TOP

機價已經包含左裝機費,唔好天真到以為裝機免費   

本身裝機費都係200-300左右(非高空安裝 ...
alax 發表於 2023-8-10 08:10



問題大陸的含裝價都比香港的淨機價都要便宜好多
1.5匹1級變頻2000人仔有找
香港那裏有?

TOP

本帖最後由 s84292 於 2023-8-10 09:32 編輯
問題大陸的含裝價都比香港的淨機價都要便宜好多
1.5匹1級變頻2000人仔有找
香港那裏有? ...
一隻人 發表於 2023-8-10 09:18


咁人地份糧都少個0
香港同內地同步物價同工資實得架
佢要賺同維返香港水平個人工,冇計

不過咁講,你睇佢條豬喉咁樣走法, 我見跟香港原廠裝機都會鑽牆上外殼槽或貼齊牆面
(當然你加錢我相信大陸都係咁做 )
個制仲要裝冷氣旁邊,係戶主自己要求裝咁近?


香港個收入水平算平架啦,去歐美裝部冷氣睇睇
裝工貴過機 係好閒

TOP

條豬腸咁幼身真係好做好多

自己先排蘿柚痕
同人裝分體機兩條雪種喉獨立穿class 0
搞到非常勉強同辛苦先冚 ...
kanduki 發表於 2023-8-9 22:16


條豬腸真係好幼

係新機新設計咁幼?
我公司新裝個批海航都仲係比較粗的型號,至少粗佢2倍,師傅仲要包多層隔熱上去

TOP