[光碟機] 十幾年前燒既DVD好多都read唔返

有imation,verbatim,三菱都係咁,個底打晒交叉,當年諗住買三菱質素會好啲,點知一樣係咁

有imation,verbatim,三菱都係咁,個底打晒交叉,當年諗住買三菱質素會好啲,點知一樣係咁 ...
一男子 發表於 2023-5-29 20:15

光碟本來就唔啱用嚟長期儲data

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

其實當年 燒時都預左
果時基本上 係 預可以 2- 3 年後都READ 到
不過 有樣野最吹脹
其實好多野 燒左 根本 都 無再 READ 過
基本上 好多時用途都係 短暫 俾 FILE 人 唔駛下下 用 56 K MODEM 慢慢傳
當 USB 手指 出現其實 都 差唔到 取代 左 燒碟 最常用果下
至於 燒黎儲 基本上 之前 清屋 睇番 大約 10 年 左右 都 離晒碟 或者 變型碎碎地
不過最搞笑都唔係D 燒碟
其實 係部 CD ROOM  我清D 碟 時 基本上部 PC 一早 無左 ROOM
記得 十年前 最尾 買左 部 外置 以備有時 真係 要 燒一隻 半隻 碟 同 真係有 碟要 READ 用
買番黎 用 左 都唔知 有 無二十次
唔好話 USB 手指 其實 黎到 而家 網速 無線 都好快 下
基本上 好多 FILE 可以 直接雲
以前我都好LIKE 買 手指  買得最多 既 時期 係 16G 左右
一年 都會追下 款買幾隻
上一次我買手指都差唔多 數番去 5-6 年前 買既 128G   近年返而買多左 SSD500G - 1 T 果D 外置多
而家真係主要用 會 更新 會 傳既 多數都係直接 用 雲

TOP

我記得十年前已經有人討論過,個時仲有人信燒DVD 擺床下底,
第時可以留返比D孫仔睇

我20年DATA都係靠硬碟黎KEEP住,前前後後都幾歷過十幾隻硬碟先KEEP到今日。
樓主想住幾蚊雞就可以KEEP一世?

TOP

擺係硬碟,每次過DATA都已經有LOSS。
20年既相都開始有一半畫面,無左另一半畫面

TOP

剛上星期攞番20年前快逃美啲photo cdrom做backup,好彩全部整齊read到。

TOP

剛上星期攞番20年前快逃美啲photo cdrom做backup,好彩全部整齊read到。
ricoyoki 發表於 2023-5-30 00:53

濕度好影響光碟壽命

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

有imation,verbatim,三菱都係咁,個底打晒交叉,當年諗住買三菱質素會好啲,點知一樣係咁 ...
一男子 發表於 2023-5-29 20:15

一出Winxp可以用usb裝就無用光碟機了,差不多廿年無用

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

擺係硬碟,每次過DATA都已經有LOSS。
20年既相都開始有一半畫面,無左另一半畫面
...
^.^ 發表於 2023-5-30 00:42

我都試過有啲相冇左一半,點會咁

TOP

剛上星期攞番20年前快逃美啲photo cdrom做backup,好彩全部整齊read到。
ricoyoki 發表於 2023-5-30 00:53

CD-R真係keep得耐啲,我有啲二十幾年前燒嘅CD-R都仲read到

TOP