寶德第一代芯片Powerstar(暴芯)隆重發布

https://h5.ifeng.com/c/vivoArtic ... &showComments=0

感動!!! 中國人終於可以自己生產一粒性能媲美外國既處理器, 仲要只係一間少少既公司
美國見到應該嚇一跳, 估唔到咁短時間就追到過差距
個人估計過多兩三年中國處理器性能可以正式超越美國,
到時中國真正既科網巨企公佈新一代CPU, 性能一下只超越intel/amd, 就到美國求中國了
保守計一計, 一年一百五十萬粒, 一年就搶左20億美國佬生意

https://www.tomshardware.com/news/chinese-powerstar-p3-01105-cpu-is-a-dead-ringer-for-the-intel-core-i3-10105

Rebrand Intel CPU?

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔記得磨走substrate 上面果條QRcode 啊

TOP

Intel 有比呢間做X86?

TOP

好x 感動  支持暴芯 中國人只用中國芯


樓主幾時轉用中國芯

via HKEPC IR 5.0.0 - iOS(5.0.2F)

TOP

IT之家网友「我是小白」发现,暴芯P3-01105的基板右部上侧可见Intel独有的序列号二维码,更进一步证实了它与Intel CPU的亲缘关系。

via HKEPC IR 5.0.0 - Android(5.0.0F)

TOP

台積電未日,快D沽空
之後重注寶德
美國佬今次抵死
制裁呀嗱
迫我地自主研究發成功
放虎歸山後悔莫及

TOP