blkbd5 當前離線
進階會員
gn01119056 當前離線
TOP
Richard_Yip 當前離線
中級會員
海鷗 e2 元Pro三款,海鷗未見過真車,e2個樣我覺得幾OK(個人覺得比起Dolphin更好睇),但廠家為佐唔好同Do ... Richard_Yip 發表於 2023-4-21 20:06
kanduki 當前離線
海鷗先預備開賣,依家最緊要平,行程足夠,坐 4 人! blkbd5 發表於 2023-4-21 20:14
咁買Dolphin似乎更適合,試過揸Dolphin(左肽130KW最貴個版本),又試過後排坐落去,我一個大肥佬都可以接 ... Richard_Yip 發表於 2023-4-21 21:21
個人感覺即係一架接近K-car尺碼嘅電池車 向大陸如果唔使俾錢抽藍牌嘅地方 我買架飛度起碼可以坐多個人 ... kanduki 發表於 2023-4-21 20:47
kennyleunghk 當前離線
我都留意緊d國產電車 不過而家個價都幾癲下, 國內明明好平 不過T牌剛減左, 相信d國產都好快減 睇中部海豹 ... kennyleunghk 發表於 2023-4-22 00:12