比亞迪出平價細電車

比亞迪細電車,賣價under 10萬人仔,如果即賣歐洲都應該大賣

歐洲大把車揀, 政府補貼, 點會走去買BYD...

TOP

海鷗 e2 元Pro三款,海鷗未見過真車,e2個樣我覺得幾OK(個人覺得比起Dolphin更好睇),但廠家為佐唔好同Dolphin重叠,配套差唔少,元Pro我覺得個樣唔好睇,尤其車尾咩住個Spare tire……

TOP

海鷗 e2 元Pro三款,海鷗未見過真車,e2個樣我覺得幾OK(個人覺得比起Dolphin更好睇),但廠家為佐唔好同Do ...
Richard_Yip 發表於 2023-4-21 20:06

海鷗先預備開賣,依家最緊要平,行程足夠,坐 4 人!

TOP

海鷗先預備開賣,依家最緊要平,行程足夠,坐 4 人!
blkbd5 發表於 2023-4-21 20:14


個人感覺即係一架接近K-car尺碼嘅電池車

向大陸如果唔使俾錢抽藍牌嘅地方
我買架飛度起碼可以坐多個人
向香港如果訂價都係要2字頭
我都係買架五座細車比較穩陣

TOP

咁買Dolphin似乎更適合,試過揸Dolphin(左肽130KW最貴個版本),又試過後排坐落去,我一個大肥佬都可以接受。

TOP

咁買Dolphin似乎更適合,試過揸Dolphin(左肽130KW最貴個版本),又試過後排坐落去,我一個大肥佬都可以接 ...
Richard_Yip 發表於 2023-4-21 21:21

亞媽當然系女人,有錢梗系買大架啲,但價錢差好多呢,老闆!
依架海鷗叫做平得黎合理少少,唔似五菱去到咁盡!

TOP

個人感覺即係一架接近K-car尺碼嘅電池車
向大陸如果唔使俾錢抽藍牌嘅地方
我買架飛度起碼可以坐多個人
...
kanduki 發表於 2023-4-21 20:47

計上牌真系差好遠,綠牌可以即出,電費又平得多,短途就啱用!

TOP

我都留意緊d國產電車
不過而家個價都幾癲下, 國內明明好平
不過T牌剛減左, 相信d國產都好快減
睇中部海豹, 不過唔知趕唔趕得切一換一

TOP

我都留意緊d國產電車
不過而家個價都幾癲下, 國內明明好平
不過T牌剛減左, 相信d國產都好快減
睇中部海豹 ...
kennyleunghk 發表於 2023-4-22 00:12

如果唔系急到瀨,可以等下2023/2024既平版純電,
Tesla Model Q
鴻海 fisker
VW ID 2 all,
好易變左飛揚 I 期業主咁慘,
如果要買,唔買Model 3? 有快差站好好多!

TOP