[鍵盤] 每逢勁潮濕天氣 Logitech 平價鍵盤就壞

近五年多買左兩個 Logitech K270,無線鍵盤及滑鼠,上年頭勁潮濕時,鍵盤某部份按鈕失靈,拆開清潔後都無補於是,最後都係扔左落垃圾桶。

今朝另一個同型號鍵盤又越 Space 鍵又失靈,又嘗試拆開徹底清潔,將個電路片每一層都拭抹幾次,又用擦膠特別擦 Space 位置,今次好彩竟然修復到,又可慳番支出

可能貴價都一樣照壞呢?

TOP

可能貴價都一樣照壞呢?
chpyeung 發表於 2023-3-24 15:39


我上網見其他高型號,入面設計好似唔同,望落冇低型號咁簡單,按鈕彈簧係比較高檔,阻尼彈性比較好手感 !?

TOP

不如升上機械鍵盤

TOP

機械鍵盤一樣出現接觸不良問題...

買過一個千幾蚊,一年壞,維修完過一個月又壞,永ban~

TOP

我反而仲同緊隻mk320,用左10年以上都仲未壞

TOP

講真我又真係未試過因為潮濕壞 keyboard,可能兩三年就換畫,未用到佢出事

TOP

講真我又真係未試過因為潮濕壞 keyboard,可能兩三年就換畫,未用到佢出事 ...
rabbit82047 發表於 2023-3-27 13:45



    可能樓主住係D特別潮濕既地方

TOP

我用緊K120,每3個月水洗一次,入面塊膠明膠貼一掂到水就會失靈。
等佢自然乾要3-4日,想快就拆開用紙巾抹,但要完全抹乾,有少少水珠都會失靈。

TOP

機械鍵盤一樣出現接觸不良問題...

買過一個千幾蚊,一年壞,維修完過一個月又壞,永ban~ ...
tompkyou 發表於 2023-3-26 18:07


一個就Ban灑全部,比多次機會啦

TOP