多唔多版友日常用緊 IPAD PRO ?

係日常咁用........唔係買左放係度1個月用一兩次個D.

除左 主左畫面 個 年曆表 加左工作野方便. 地圖 MAP.

配合筆可以用 NOTES.......................TAKE NOTES
GOODNOTES 好似係香港出品, 係咪真係咁好用? 之前好似係冇試版, 而家出左.


打字 唔計 CALL 畫面 KB, 你地會用 2千蚊個精妙, 定 LOG 個 D 幾百至一千既 KB ? 或其它第三方? 或你地即情唔用外置, 用內置畫面就夠?
但精妙係超重.



A9X 同 A12Z 會唔會過時?
見有人放2手.......
但會唔會一升 IOS 16. 又變左勁 LAG 機. 打機又死咁制.
定 M1 先超順暢?


你地覺得有乜野 APP 好用? 發揮到 PRO 既能力.
FOR 日常生活. ( 唔係打機 )
都係 狗巴 APP / 地圖 /

而家買第四代 pro 會否過時?
2024 先出新 ipadpro

同囡囡一人一部M1 iPad Pro 12.9 睇四仔

TOP

我係睇要唔要剪下片先開果部M1版iPad Pro 原因係太大部平時唔想攞

手頭另外一部10.5' iPad Pro升咗去iOS 16.2,用緊A10X,平時用嚟睇下YT / BILIBILI唔覺有問題,Netflix我無睇好耐,但印象中以前睇無事。順唔順都係睇用嚟做咩

TOP

第一代11 吋
長期插住電用嚟玩game

TOP

同囡囡一人一部M1 iPad Pro 12.9 睇四仔
money仔 發表於 2023-3-11 13:44

有4仔網?
去日本 定 台灣?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

我係睇要唔要剪下片先開果部M1版iPad Pro 原因係太大部平時唔想攞

手頭另外一部10.5' iPad Pro升咗去iOS 1 ...
yuna 發表於 2023-3-11 15:52

真係日常日活用

應該11寸好d ?

12.90 應該唔會日日帶住?

係 apple store 玩,用精妙托住係好用,但拎就好重。

但日常生活又好似冇咁必要要用到佢先記錄到

好多電話仲方便

但太細微字就開始唔方便。又要放大拉黎拉去

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

我日日當電視咁用睇新聞劇集, 同埋睇漫畫, 天氣,少少記事。

ipad pro 12.9" 第二代, 無投訴。

TOP

回覆 1# bobopig


    IOS device 有新買新,二手隔多個兩代就唔會諗,除非你諗住用短期就放

IOS device 最大個問題係EOL後,你一更新唔到IOS就好多APP都更新唔到,你更新唔到就用唔到個app,跟住成部機廢左

所以A12Z就算性能好好我都唔會建議收二手,依家最低入門係M1

TOP

我日日當電視咁用睇新聞劇集, 同埋睇漫畫, 天氣,少少記事。

ipad pro 12.9" 第二代, 無投訴。 ...
MD2012 發表於 2023-3-12 09:16

如果日日咁用當電視
屋企用高畫質
咁滿電可以睇幾耐?
叉滿番要幾耐?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

回覆  bobopig


    IOS device 有新買新,二手隔多個兩代就唔會諗,除非你諗住用短期就放

IOS dev ...
a886 發表於 2023-3-12 13:26

但 m1 過左九月,冇耳雞送
而家等9月又要多5個月

見有人一套放 a12z,筆kb機 6月千幾
齋機3代4千
5代 m1 6000連筆

但 mled 一黑暗睇野就一達達
除非唔用黑底,呢個就係最大問題?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP