係日常咁用........唔係買左放係度1個月用一兩次個D.
除左 主左畫面 個 年曆表 加左工作野方便. 地圖 MAP.
配合筆可以用 NOTES.......................TAKE NOTES
GOODNOTES 好似係香港出品, 係咪真係咁好用? 之前好似係冇試版, 而家出左.
打字 唔計 CALL 畫面 KB, 你地會用 2千蚊個精妙, 定 LOG 個 D 幾百至一千既 KB ? 或其它第三方? 或你地即情唔用外置, 用內置畫面就夠?
但精妙係超重.
A9X 同 A12Z 會唔會過時?
見有人放2手.......
但會唔會一升 IOS 16. 又變左勁 LAG 機. 打機又死咁制.
定 M1 先超順暢?
你地覺得有乜野 APP 好用? 發揮到 PRO 既能力.
FOR 日常生活. ( 唔係打機 )
都係 狗巴 APP / 地圖 /
而家買第四代 pro 會否過時?
2024 先出新 ipadpro |