[風扇] arctic P12 Max

本帖最後由 rfdingo 於 2023-3-6 09:46 編輯

之前p12 pwm 一直比人當 a12x25 平價替代品,但都主要係下位互換(平d 弱少少 但一樣靜)
今次整左隻 P12 Max
https://www.arctic.de/en/P12-Max/ACFAN00280A

睇人地yt d數據,真係打得過貓牌  
https://www.youtube.com/watch?v= ... nel=HardwareCanucks

大家睇黎又多過選擇

注:14cm仍被遺忘


https://www.amazon.com/ARCTIC-P1 ... L4G?ref_=ast_sto_dp
補link

唉如果啲高階扇做易式扇葉就好喇
唔洗拆4粒扇框螺絲,清潔又唔會比個框阻9住哂易清潔而且清得乾淨好多~_~
賣成百幾蚊至差唔多成3舊水一塊12CM電腦風扇唔通下下舊換新咩~_~
買把16"風扇吹自己個人都係幾舊水咋~_~

TOP

如果可以好似做到好似WING12咁拆葉就正

TOP

之前p12 pwm 一直比人當 a12x25 平價替代品,但都主要係下位互換(平d 弱少少 但一樣靜)
今次整左隻 P12 Max ...
rfdingo 發表於 2023-3-3 14:52


14cm風扇只有等新貓扇,12cm繼續用Phanteks T30 120 x 11

TOP

諗住試下silent wing pro 14cm睇嚟可以等等有冇p14 max

TOP

Asir入左貨未?想試下3300RPM靜唔靜

TOP

A shop 會唔會入 ?

TOP

Asir入左貨未?想試下3300RPM靜唔靜
SEIKO 發表於 2023-3-4 14:35

一定嘈。

貓頭鷹3000轉都勁嘈。

TOP

轉左雙滾珠,軸噪應該比油軸大
姑媽都整左隻Mobius 120 OC版上到3200轉,全體直昇機

TOP

唔通因為咁連tb都早兩個月賣正常價既店都完全無晒p12pwm pst co貨
仲有貨既都貴左好多

TOP