大功率智能開關問題

租屋住, 冷氣機無搖控
無得用智能家居用紅外線開關機
一般智能插座通常 10-15A max, 唔會用落冷氣度
近排上淘佬見到 20A 30A 智能開關制
大家覺得信唔信得過?有無咩安全隱憂?
呢種大功率面板係咪市場太細所以無乜廠出呢?

你部冷氣好大匹數?
正常牌子既智能插蘇都頂到千幾火既電水煲
我諗匹半樓下既都ok

via HKEPC Reader for Android

TOP

睇佢用乜 replay 吧,高電流的 relay 係存在的

TOP

租屋住, 冷氣機無搖控
無得用智能家居用紅外線開關機
一般智能插座通常 10-15A max, 唔會用落冷氣度
近排上 ...
SleepyPrince 發表於 2023-2-13 22:23



    呢款智能開關係俾電熱水爐,即係resistive load,用响冷氣的話個relay contact可能好快死,因為:
-起動電流大
- inductive load, switch off時會有感應電壓,火花比較大

PS: 定頻分體冷氣係用冷氣專用relay開關室外機

TOP

回覆 4# wyhui5124

多謝各位提醒
CHING 所講嘅 relay 有無見過支援 zigbee?
有無 link 睇吓大約係邊類?

TOP

回覆  wyhui5124

多謝各位提醒
CHING 所講嘅 relay 有無見過支援 zigbee?
有無 link 睇吓大約係邊類? ...
SleepyPrince 發表於 2023-2-14 19:50



    唔熟zigbee,但智能開關去控制冷氣,一般都係用紅外線,因為全世界多數都係用分體機,而近代分體機都有紅外線遙控,只係香港比較多用冇遙控的窗口機。

TOP

一般Power relay 得10A, Latching relay 大d好似去到16A, 但兩種行大電流時都非常熱, 摸落去辣手, 散熱唔好很易燒壞.
正常用小電流控制大電流就用接觸器(Contactor), 幾十A都可以, 只係個體積成正比

TOP

租屋住, 冷氣機無搖控
無得用智能家居用紅外線開關機
一般智能插座通常 10-15A max, 唔會用落冷氣度
近排上淘佬見到 20A 30A 智能開關制
大家覺得信唔信得過?有無咩安全隱憂?
呢種大功率面板係咪市場太細所以無乜廠出呢?
SleepyPrince 發表於 2023-2-13 22:23


用咗幾年, 用 wifi 可以remote 開關冷氣機. 夏天返屋企前已經可以開定冷氣預冷間屋好正的. 睇返你部冷氣機係咪用普通插頭定電線直入面板. 但係最少都應該要用 13 / 16A 的model, 10A 少過現時本港的 standard 有安全隱患.

TOP

本帖最後由 jl0021hk 於 2023-2-15 10:43 編輯

用過呢個控制熱水爐
直入homekit 無問題
經Home Assistant 入homekit 好難搞

大體上幾好用, 用左幾個月, 穩定

https://item.taobao.com/item.htm?id=673159404283

TOP

問問佢用乜原理
固態其實30-40A都唔算高
一只40A的固態其實也就20塊
也不至於需要散熱
不過你最好問清楚40A是peak還是額定
因為一般家中的電器額定不該超過無功16A
40A明顯不像講額定

TOP