[操作疑難] TGC NJW16RM 熱水爐排氣風扇聲音問題

本人二月頭向香港煤氣公司訂購了一部TGC NJW16RM的熱水爐替代用了17年的恒温爐,但每次使用時熱水爐均會發出一定的高頻運作聲,該種運作聲隨浴室傳至室內,向煤氣公司反映,雖然派了維修師傅同更換另一個同型號爐具,但係情況一樣。在交涉過程中煤氣公司工程部堅稱,該種聲音是正常運作聲,但係正常人也不會認同!他更說明就算更換所有唔同款的恒温爐,該種聲音都會繼續存在。
本人現時非常之懊惱,一方面被噪音滋擾另一方面擔心氣體爐具安全,希望大家幫忙聽一聽,感激!

https://youtube.com/shorts/wfwdIg1EMMk
https://youtube.com/shorts/esxk5jcMN1w

唉.....氣體爐, 要有牌, 才可以修理

TOP

唉.....氣體爐, 要有牌, 才可以修理
1個閒人 發表於 2023-2-8 14:04


不是自己搞!煤氣公司服務真心OK :( !已經來我家四次及更換過一個同款,但情况跟本無改善!,現在還提議換另一型號,但每次也要請假等佢地。

TOP

Wu Wu Wu 個種風扇聲?

開水時先響, 關水時再響一段短時間先停的? 我用過/用緊的林內/樂麗代工的 TGC 爐都係咁. 機動排煙的恒溫爐就係咁

定係片入面其它邊 d 雜音

TOP

似風扇/風聲  (如果係C-FU拆機拔出風扇試即知, 但新機未必肯咁做)
如果換同型號都係咁! 估係該機設計工藝問題

既然接受唔倒噪音而佢又肯換別的型號, 那唯有再換機吧

TOP

估計個風扇/風鼓係停水時會吹埋銅管散熱, 否則水停時滯留係加熱缸的水會吸更多銅管的廢熱, 再開時初出的水水溫會勁高

以前 d 西德兔純機械爐就係咁, 係好靜, 不過停水再開時, 要排走好多勁熱的廢水

TOP

似風扇/風聲  (如果係C-FU拆機拔出風扇試即知, 但新機未必肯咁做)
如果換同型號都係咁! 估係該機設計 ...
hon829 發表於 2023-2-8 14:24


如果係風聲就無必要再換燃氣電子恒溫爐, 我用齊兩大日系代工的爐都係咁 (TRxx/TNxx), 要去換三相電爐先得

TOP

本帖最後由 jackyccchan 於 2023-2-8 14:51 編輯

各位,我明白正常排氣扇的運作聲就一定有,我之前個爐都會有,但只係一種低頻運轉的馬達聲,但現在是運轉聲加上we we聲嘈到出廳!但師傅都話正常????,所以我就係想大家幫幫我,聽一聽是否正常!
補充:we we聲及馬達聲在用熱水時有、停水後有、但停水後再等一陣只有we we聲大約十秒後停機。

TOP

本帖最後由 jackyccchan 於 2023-2-8 14:49 編輯
Wu Wu Wu 個種風扇聲?

開水時先響, 關水時再響一段短時間先停的? 我用過/用緊的林內/樂麗代工的 TGC 爐都 ...
Miipp 發表於 2023-2-8 14:23


異音不是wu wu wu低頻聲係一直we…,高頻聲

https://youtube.com/shorts/wfwdIg1EMMk

TOP

聽咗兩條片嘅聲音。門外拍的只聽到水聲、對住熱水爐拍的就聽到風扇聲,不過唔覺得特別大嘈音。

不過要強調一點每個人對嘈音的接受程度不一樣,好似屋企其中一間房換了變頻空調,只有我感覺到低頻嘈音、其他家人冇這個問題。

TOP