本帖最後由 hpdeskjet3325 於 2023-1-23 22:23 編輯
無用過變頻機,吾系好明,系好快壞嗎?
以前3/4定頻夏天全日開,26-27度
1匹變頻機超預算 ...
qwer1 發表於 2023-1-23 16:53 
你現在的3/4定频冷气机,開26/27溫度時,冷气有冇cut車頭?
有cut車頭,可買同匹數変频机;
如没有cut車頭,即係長期full load, 買相同匹數変频机就冇意義, 都係長期full load, 即等同定频机一様消耗电。所以買大到一匹,等間房快啲凍到調教的溫度, 其後変频机就會用低频(用少啲电)去維持溫度。 |