[操作疑難] Panasonic/rasonic 3/4變頻冷暖 求用家心得

RASONIC 樂信牌 RC-HZ70Z
Panasonic 樂聲 CW-HZ70ZA

反正都係變貧,點解唔揀 420?

TOP

反正都係變貧,點解唔揀 420?
Miipp 發表於 2023-1-23 07:37


只可裝窗口機

TOP

細房用一流,要留意變頻買大少少匹,如果以前用3/4單頻係長時間full load的話,就建義要買1匹,唔係變頻變長full load就無意義

TOP

只可裝窗口機
qwer1 發表於 2023-1-23 16:10


420 就係裝係窗口位

TOP

細房用一流,要留意變頻買大少少匹,如果以前用3/4單頻係長時間full load的話,就建義要買1匹,唔係變頻變 ...
Dcup 發表於 2023-1-23 08:23

請問好用的是pan/ra?

TOP

細房用一流,要留意變頻買大少少匹,如果以前用3/4單頻係長時間full load的話,就建義要買1匹,唔係變頻變 ...
Dcup 發表於 2023-1-23 08:23


無用過變頻機,吾系好明,系好快壞嗎?
以前3/4定頻夏天全日開,26-27度
1匹變頻機超預算

TOP

本帖最後由 hpdeskjet3325 於 2023-1-23 22:23 編輯
無用過變頻機,吾系好明,系好快壞嗎?
以前3/4定頻夏天全日開,26-27度
1匹變頻機超預算 ...
qwer1 發表於 2023-1-23 16:53


你現在的3/4定频冷气机,開26/27溫度時,冷气有冇cut車頭?

有cut車頭,可買同匹數変频机;

如没有cut車頭,即係長期full load,  買相同匹數変频机就冇意義, 都係長期full load, 即等同定频机一様消耗电。所以買大到一匹,等間房快啲凍到調教的溫度, 其後変频机就會用低频(用少啲电)去維持溫度。

TOP

本帖最後由 cantona7 於 2023-1-23 22:34 編輯

3年保養,驚易壞買定頻

主流買變頻,固定溫度/電費較平

之前3/4匹得26-27度,明顯買低左匹數

改買1匹

TOP

其實變頻可以用幾多年?
系想有暖氣
因我用緊暖風機好嘈

TOP